Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPulsklocka bortskänkes
You need to log in to create posts and topics.

12

Tack Åsa för svaret. Det låter kul. Jag bor visserligen i Kalmar men är ofta i Stockholm. Får se om det passar in i almanackan att åka då, i så fall dyker jag nog upp.

Hallå Michael!
Hur vill du göra med pulsklockan? Ska jag skänka den till någon annan eller kan du tänka dig att hämta upp den så småningom? Egentligen är det väl ingen jättebrådska, men det är klart att det är bättre att den används än att den ligger och

Jag skrev högre upp.
Det tog 1 timme 22 och minuter att bli av med den.

Men det tog över två månader att få till en överlämning.

Jag tar den gärna om MIchael har ångrat sig men då får jag skicka porto eller får jag använda pojkvännen som skickebud, i bland åker han till sthlm i jobbet.. det är ju en bit mellan sthlm o skåne

Ok, nu Michael gäller det att hänga på om du vill ha klockan. Jag har nu en kölista på ytterligare två personer, varav du Evely inte är den första utan nummer två. Så svara snabbt annars går klockan vidare!

Okej! Nr 2 i kön då 🙂 Gillar din rättskänsla 🙂

jag kan tom tänka mig att bli nr 3 ifall de tar för lång tid för nr 1 och 2.. hahaha..

Om de andra inte klarar kraven på hämtning så anmäler jag mig!!! Sambon är Sthlm. vareviga dag... Kan hämta den på måndag 5/11. Eller så kommer jag under helgen o hämtar den om det passar bättre!

/Ida

Hej.

Jag tycker att Åsa är värd en stor eloge för detta initiativ att skänka bort en "avdankad" pulsklocka. Hur trevlig som helst och bra. För vad göra med en pulsklocka som man ändå inte kommer att nyttja. (t+)

Vänligen

P.

Michael: Vad tråkigt att höra. Hoppas det ordnar sig snart för dig och att du hittar tillbaks till löpningen snart igen!

Pulsklockan går nu vidare till Kristina som var allra först att tinga den. Vi ska ses i helgen och få till en överlämning.
Ska bli k

12