Quote from Guest on 11 June 2010, 13:13Jag skulle vilja ha en pulsklocka som även visar vilken hastighet jag springer i. Ska jag välja en pulsklocka med GPS eller ska jag välja en vanlig pulsklocka med en fotpod? Jag har kikat lite på garmin forerunner 305 men den är lite väl stor för att sitt
Jag skulle vilja ha en pulsklocka som även visar vilken hastighet jag springer i. Ska jag välja en pulsklocka med GPS eller ska jag välja en vanlig pulsklocka med en fotpod? Jag har kikat lite på garmin forerunner 305 men den är lite väl stor för att sitt
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:23Jag har en GF 405. Den bästa träningspryl jag någonsin ägt (möjligen undantaget ett par Brooks lättviktsskor jag hade på 80-talet).
Jag har en GF 405. Den bästa träningspryl jag någonsin ägt (möjligen undantaget ett par Brooks lättviktsskor jag hade på 80-talet).
Quote from Mikael Fransson on 11 June 2010, 13:26GF 405 verkar toppen, kanske något avancerad? Men å andra sidan är det bara kul med olika funktioner.
GF 405 verkar toppen, kanske något avancerad? Men å andra sidan är det bara kul med olika funktioner.
Quote from Camilla Höög on 11 June 2010, 13:26Här en tråd som tar upp en del frågor kring val av pulsklocka:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=754959Garmin Forerunner 110 är en mindre klocka än 305. Vet dock inte hur det är med armbandet. Den finns i en damvariant som då bör ha et
Här en tråd som tar upp en del frågor kring val av pulsklocka:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=754959
Garmin Forerunner 110 är en mindre klocka än 305. Vet dock inte hur det är med armbandet. Den finns i en damvariant som då bör ha et
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 13:49405-an är lämpligt stor. Jag använder inte alla funktioner, men den är guld när jag t.ex. kör intervaller. Går ju att programmera så att den håller reda på även lite komplicerade intervallstegar t.ex. Även guld för att hålla lämpligt tempo på träning och
405-an är lämpligt stor. Jag använder inte alla funktioner, men den är guld när jag t.ex. kör intervaller. Går ju att programmera så att den håller reda på även lite komplicerade intervallstegar t.ex. Även guld för att hålla lämpligt tempo på träning och
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 14:13Jag har en 305! Och har smala handleder. Funkar super! Går ju att byta remmen till en kardborrerem. Har haft pod men jag älskar min 305!
Jag har en 305! Och har smala handleder. Funkar super! Går ju att byta remmen till en kardborrerem. Har haft pod men jag älskar min 305!
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 14:44Nu vet jag ju inte hur liten och tanig du är, men jag har en 305:a, och jag är jättenöjd med den. Den ser stor och otymplig ut men jag tycker inte att man känner av det alls när man springer. Som jag har förstått det så är det nästan ingen skillnad i funk
Nu vet jag ju inte hur liten och tanig du är, men jag har en 305:a, och jag är jättenöjd med den. Den ser stor och otymplig ut men jag tycker inte att man känner av det alls när man springer. Som jag har förstått det så är det nästan ingen skillnad i funk
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 14:46bra då är min fråga besvarad! 🙂
Har sprungit med POlar pulsklocka utan GPS - nu efter lyckade LL & även första Stockholms mara är jag sugen på uppgradering.
bra då är min fråga besvarad! 🙂
Har sprungit med POlar pulsklocka utan GPS - nu efter lyckade LL & även första Stockholms mara är jag sugen på uppgradering.
Quote from Mikael Fransson on 11 June 2010, 15:19Tack för länktips, jag försökte hitta någon diskussion angående klockor eftersom frågan säkert är uppe lite då och då.
Tack även för tips om att byta armbandet, det kanske skulel funka bättre för mig med ett kardborrarmband om jag väljer en GF 305. Jag t
Tack för länktips, jag försökte hitta någon diskussion angående klockor eftersom frågan säkert är uppe lite då och då.
Tack även för tips om att byta armbandet, det kanske skulel funka bättre för mig med ett kardborrarmband om jag väljer en GF 305. Jag t
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 15:25Nu har jag ingen 405:a själv, men enligt en kollega med sådan är armbandet väldigt styvt eftersom antennen delvis är intregrerad i det och att hans handleder är för små för att det ska funka.
Nu har jag ingen 405:a själv, men enligt en kollega med sådan är armbandet väldigt styvt eftersom antennen delvis är intregrerad i det och att hans handleder är för små för att det ska funka.