Quote from Johan T on 11 June 2010, 21:40Den minsta klockan med inbyggd GPS är väl Garmin Forerunner 110.
Kanske kan vara nåt om det är viktigt att den är liten. Men den har inte alla funktioner som 305/405.
Den minsta klockan med inbyggd GPS är väl Garmin Forerunner 110.
Kanske kan vara nåt om det är viktigt att den är liten. Men den har inte alla funktioner som 305/405.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 22:07http://www.dcrainmaker.com/2007/01/product-reviews.html
Här har du otroligt grundliga utvärderingar av garmins produkter.
http://www.dcrainmaker.com/2007/01/product-reviews.html
Här har du otroligt grundliga utvärderingar av garmins produkter.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 00:24Även 305 funkar bra med kadensmätare och även footpod (om man vill mäta distanser på t ex löpband eller inomhusbana).
Även 305 funkar bra med kadensmätare och även footpod (om man vill mäta distanser på t ex löpband eller inomhusbana).
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 03:15Polar gör fin-fina klockor oxå... (H)
Jag är ruskigt nöjd med min RS800CX, den har separat GPS som drivs med ett vanligt R6/AA batteri...tycker att det fungerar klockrent med extern gps, en fördel är att om man glömmer ladda batteriet innan en långtur så
Polar gör fin-fina klockor oxå... (H)
Jag är ruskigt nöjd med min RS800CX, den har separat GPS som drivs med ett vanligt R6/AA batteri...tycker att det fungerar klockrent med extern gps, en fördel är att om man glömmer ladda batteriet innan en långtur så
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 13:08Smart klocka eller ren gps man kna hänga på ett barn och sedan kolla var h*n är då?
Såna man spårar hundar med?
Smart klocka eller ren gps man kna hänga på ett barn och sedan kolla var h*n är då?
Såna man spårar hundar med?
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 13:23Bättre att sätta ett GPSchip i nacken på barnet som tages bort i samband med flytten.
Bättre att sätta ett GPSchip i nacken på barnet som tages bort i samband med flytten.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 13:30Hemifrån?
Hemifrån?
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 13:31Ja, de lär inte flytta innan de blir myndiga om inte socialen tar hand om dom.
Ja, de lär inte flytta innan de blir myndiga om inte socialen tar hand om dom.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 13:34Nja jag tänkte att de så småningom lär sig använda mobiltelefon och ringer, alternativt åtminstone svarar i telefon ... helst före 18-20-årsåldern.
Nja jag tänkte att de så småningom lär sig använda mobiltelefon och ringer, alternativt åtminstone svarar i telefon ... helst före 18-20-årsåldern.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 13:34Jaha, o det gjorde du?
Jaha, o det gjorde du?