Quote from Guest on 20 March 2010, 16:50Hola!
Jag krängde på ett par Schwalbe Ultremo på finhjulen idag och det som slog mig var hur "tunna" dom kändes mote mina Conti 4000s som jag brukar köra med..
Vad säger ni som kört med Ultremo R.1 tidigare får ni mycket punkor eller funkar dom bra,, do
Hola!
Jag krängde på ett par Schwalbe Ultremo på finhjulen idag och det som slog mig var hur "tunna" dom kändes mote mina Conti 4000s som jag brukar köra med..
Vad säger ni som kört med Ultremo R.1 tidigare får ni mycket punkor eller funkar dom bra,, do
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:00Var det inte dom som hade problem förra året?
Var det inte dom som hade problem förra året?
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:04Jo att det kunde bli bulor på dom men dom skall ha kommit till rätta med det nu..
Sen är dom ju hela 30 gram lättare än conti 4000S 🙂
Jo att det kunde bli bulor på dom men dom skall ha kommit till rätta med det nu..
Sen är dom ju hela 30 gram lättare än conti 4000S 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:11Om du inte är rädd för problem, -kör ultremo.
Michelin PR3 eller eller GP4000s om du vill cykla säkert.
Hittar du Michelin Pro race 2 så köp 🙂
Om du inte är rädd för problem, -kör ultremo.
Michelin PR3 eller eller GP4000s om du vill cykla säkert.
Hittar du Michelin Pro race 2 så köp 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:18Kört igenom alla varianterna - med och utan bulor...
Dock aldrig någon punktering. Beträffande bulorna är det upp till bevis. Tredje reklamationsförsändelsen anlände i vintras.
Kört igenom alla varianterna - med och utan bulor...
Dock aldrig någon punktering. Beträffande bulorna är det upp till bevis. Tredje reklamationsförsändelsen anlände i vintras.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:47Jag kan säga för att känna mig säker så köpte jag även
2st Conti Grandprix 24 mm
2st conti 4000SMen Schwalbe däcken var lätta och snygga ihop med hojjen (V)
Jag kan säga för att känna mig säker så köpte jag även
2st Conti Grandprix 24 mm
2st conti 4000S
Men Schwalbe däcken var lätta och snygga ihop med hojjen (V)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 09:01Jag har kört Ultremo R på min racer sedan 1 år.
Körde VR2009 på samma däck jag tränade på inför rundan.
Inga punkteringar på mina Ultremo R.Men bara för jag nämner det så kommer jag väl drabbas hårt framöver 😉
Jag har kört Ultremo R på min racer sedan 1 år.
Körde VR2009 på samma däck jag tränade på inför rundan.
Inga punkteringar på mina Ultremo R.
Men bara för jag nämner det så kommer jag väl drabbas hårt framöver 😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 16:05kanon då behöver jag kanske inte vara orolig då men finhjulen får nog inte åka med till Laholm nästa vecka trots allt 🙂
kanon då behöver jag kanske inte vara orolig då men finhjulen får nog inte åka med till Laholm nästa vecka trots allt 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:33Korrekt Magnus, det blir fulhjul i Laholm.
Korrekt Magnus, det blir fulhjul i Laholm.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:35Då får ni hålla er i Halland.
Då får ni hålla er i Halland.