Quote from ellen olsson on 21 March 2010, 18:05De orkar nog inte över Hallandsåsen...
De orkar nog inte över Hallandsåsen...
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 19:25Är ni inte klara med den där cykeltunneln nere vid åsen 😉
Eller finns det fika på toppen?
Är ni inte klara med den där cykeltunneln nere vid åsen 😉
Eller finns det fika på toppen?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:00Lagom till att jag åkte till Mallis i slutet på april åkte dom lätta hjulen på och därmed även Ultremo däcken som funkat riktigt bra med bra grepp och känns som att dom var lättrullade.
Men i torsdags när jag var ute så tyckte jag bakhjulet kändes skumt
Lagom till att jag åkte till Mallis i slutet på april åkte dom lätta hjulen på och därmed även Ultremo däcken som funkat riktigt bra med bra grepp och känns som att dom var lättrullade.
Men i torsdags när jag var ute så tyckte jag bakhjulet kändes skumt
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 08:07Är på G att beställa nya Ultremo R, bra erfarenhet sedan tidigare. Men nu blir man ju osäker Magnus, har de en ny omgång med problemdäck ute på marknaden.
Är på G att beställa nya Ultremo R, bra erfarenhet sedan tidigare. Men nu blir man ju osäker Magnus, har de en ny omgång med problemdäck ute på marknaden.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 08:15Schwalbe är ganska såpiga vid väta.
Schwalbe är ganska såpiga vid väta.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 10:28Schwalbe Ultremo är riktiga skitdäck (t-)
Duger kanske utanför konditoriet.
Schwalbe Ultremo är riktiga skitdäck (t-)
Duger kanske utanför konditoriet.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 13:39Vilka criterium i väta körde du med dina Schwalbe?
Vilka criterium i väta körde du med dina Schwalbe?
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 15:18Nisse: Kan du inte utveckla varför de är kass som du uttrycker det. Ditt inlägg säger inte speciellt mycket utan mer information. Vad är det som är kass? Tappar den färgen? Punkterar de lätt? Faller de i bitar? Ja, helt enkelt, vad är felet med dem?
/Ste
Nisse: Kan du inte utveckla varför de är kass som du uttrycker det. Ditt inlägg säger inte speciellt mycket utan mer information. Vad är det som är kass? Tappar den färgen? Punkterar de lätt? Faller de i bitar? Ja, helt enkelt, vad är felet med dem?
/Ste
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 15:22De verkar inte vara formstabila.
De verkar inte vara formstabila.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 15:31De kanske är punkasäkra mitt i slitbanan, men kanterna är tunna och ömtåliga. Kör du på lite sten ( som i bland ligger på vägarna) är risken stor att det blir punka.
Tidigare hade de även en klen stomme
De kanske är punkasäkra mitt i slitbanan, men kanterna är tunna och ömtåliga. Kör du på lite sten ( som i bland ligger på vägarna) är risken stor att det blir punka.
Tidigare hade de även en klen stomme