Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPysslar löpare om sina fötter?
You need to log in to create posts and topics.

Rätt sorts smärta är skönt. Jag håller tummarna för att du ska löpa regelbundet hela vintern. Då kommer grundplåten för bra tid på LL.

Silva, nu när du har blivit löpare är det snabba korta steg som gäller => inga dubbla trappsteg 😉

Ajajaj Silva, det där låter som ett projekt dömt att misslyckas. Det var ju i skolan och direkt efter den man var i som bäst form. Klokt av dig att börja träna nu, men hoppas att det räcker...

😀
Okej... träningsvärken över för den här veckan!
Nu kavlas ärmarna upp för ett nytt pass i spåret i morgon! Åh den här gången kommer jag ha sällskap av en som ska springa LL för 15e gången! Han räknar med ett lugnt återhämtningspass, å det låter väl in

Silva, jag menar inte att det skall gå långsammare uppför trappan utan att stegfrekvensen skall öka (hög "kadens" ) 🙂

Jaa.. å jag menade att sluta med jakten om att fixa tre våningar på tre steg hela vägen!! 😀

Hög kadens! Jag är med...

Edit: tre trappsteg hela vägen...

Aha!
Se bara till att spöa dottern med lagom mycket: då blir hon nog taggad till 2009.

aah.. jajustja.. Det var ju smart..
Hmm.. jag lägger mej på hennes rulle, sen växlar jag upp o springer om på målrakan.. Det blir en bra strategi!

Silva, varför inte? Eller är det så att hon kommer att vilja ha revansh om hon blir spöad av dig och att det är därför du behöver vinna (alltså på det sättet uppmuntrar du henne att fortsätta träna)?