Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Jag har investerat i Salomons S-LAB ADVANCED SKIN 3 BELT SET vilket är en midjeväska där man kan stoppa med sig vätska, etc. Jag har dock lite svårt att fästa väskan på ett bra sätt och upplever ofta att den "skumpar" när jag springer. Finns det någ

Jag har sprungit en hel del med mudjeväska, dock inte specifikt den modellen. Man får räkna med att det skumpar en del, iaf när den är full med vätska och annat gott. Ofta gäller det att dra den hårdare än man tror i midjan men såklart ska det inte vara o

Jag använder inte midjeväska men funderar i alla fall: Hur har du packat den? Det är gissningsvis stor skillnad på att sprida ut all packning jämnt fördelad i väskan mot att ha ett par-tre tunga föremål. Hellre flera småflaskor än en stor, alltså.

Min S-

Tack för svar! Har fördelat vikten bra i bältet, men jag behöver nog kanske fästa det hårdare. Får pröva mig fram lite.

Inte riktigt svaret du söker, men jag har också haft ett midjebälte som gjort mig galen med sitt skumpande. All koncentration gick åt att justera band och vrida runt och hålla den på plats. Till slut köpte jag http://www.nathansports.com/hydration/race-ve

Hej,

Jag har en likadan & hade samma problem. Tryckte ner det lite mera på höften så satt det bra (t+)