Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:05Coolt, för det finns nog några tusen Stockholmare som skulle vilja slippa stan och bo på landet 😀
Jag måste hålla mig i närheten av redaktionerna, och de har en jäkla förmåga att centrera sig till städer, annars hade jag stannat kvar på landet och aldri
Coolt, för det finns nog några tusen Stockholmare som skulle vilja slippa stan och bo på landet 😀
Jag måste hålla mig i närheten av redaktionerna, och de har en jäkla förmåga att centrera sig till städer, annars hade jag stannat kvar på landet och aldri
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:09Om det ska bli några tusen så blir det till att tänka hur det ska gå ihop!
Men det löses nog, finns mycket mark som det behövs odlas på istället för att det växer igen.Redaktioner!? Har de inte internät?
Om det ska bli några tusen så blir det till att tänka hur det ska gå ihop!
Men det löses nog, finns mycket mark som det behövs odlas på istället för att det växer igen.
Redaktioner!? Har de inte internät?
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:03Hade du tänkt arrangera en personlig vendetta mot den stackars skogen? Räckte det inte med gudrun? 🙂
Internät är bra, men det fungerar inte så bra att skicka testprylar över. Fast det kommer säkert en dag då man kan e-maila en skrivare för test också o
Hade du tänkt arrangera en personlig vendetta mot den stackars skogen? Räckte det inte med gudrun? 🙂
Internät är bra, men det fungerar inte så bra att skicka testprylar över. Fast det kommer säkert en dag då man kan e-maila en skrivare för test också o
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:12Gudrun slog till långt söderöver, se det är lugnt. Har dock fått höra om historier om nissar som springer sina "joggpass" bland nedfallande stammar tillsammans med Gudun. Livsfarligt!
Så ingen hämdlysnad finns här! 🙂Behöver man maila över skrivaren f
Gudrun slog till långt söderöver, se det är lugnt. Har dock fått höra om historier om nissar som springer sina "joggpass" bland nedfallande stammar tillsammans med Gudun. Livsfarligt!
Så ingen hämdlysnad finns här! 🙂
Behöver man maila över skrivaren f
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:19Om det blåser orkan skulle i alla fall jag tveka at ge mig ut på löparrundan, helt klart 🙂
Jag skulle ha världen kneg om man verkligen kunde e-maila prylarna hit. Då skulle jag slippa trassla med budfirmor och försvunna adresslappar och annat jox och j
Om det blåser orkan skulle i alla fall jag tveka at ge mig ut på löparrundan, helt klart 🙂
Jag skulle ha världen kneg om man verkligen kunde e-maila prylarna hit. Då skulle jag slippa trassla med budfirmor och försvunna adresslappar och annat jox och j
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:29www.adressandring.se
Funkar dock lika bra som en dynghög luktar gott! Men det kostar bra! 🙂
http://www.adressandring.se
Funkar dock lika bra som en dynghög luktar gott! Men det kostar bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:38lol
Ja, om redaktionerna verkligen var villiga att buda längre än inom 08-området skulle jag nappat, fast redan att jag bor i förorten är läskigt verkar de tycka, allt som inte är innerstan är långt bort och utanför tullarna är det rena landet 😉
lol
Ja, om redaktionerna verkligen var villiga att buda längre än inom 08-området skulle jag nappat, fast redan att jag bor i förorten är läskigt verkar de tycka, allt som inte är innerstan är långt bort och utanför tullarna är det rena landet 😉
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 23:47Jag säger som jobbarkompisen som ringde i veckan och tyckte att jag skulle komma till ett viktigt möte fast jag hade semester i solskenet!
Det där är inget skäl! Det där är ett svepskäl!!! 😉
Jag säger som jobbarkompisen som ringde i veckan och tyckte att jag skulle komma till ett viktigt möte fast jag hade semester i solskenet!
Det där är inget skäl! Det där är ett svepskäl!!! 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 01:03Tyvärr, födkroken är i allra högsta grad skäl att stanna. Resten är lull-lull och trams egentligen, sånt man klarar sig utan.
Fast jag har redan bestämt att när jag blir pensionär ska jag ha en stuga bortom blåbärsriset, så en dag får de buda vart fasen
Tyvärr, födkroken är i allra högsta grad skäl att stanna. Resten är lull-lull och trams egentligen, sånt man klarar sig utan.
Fast jag har redan bestämt att när jag blir pensionär ska jag ha en stuga bortom blåbärsriset, så en dag får de buda vart fasen