Quote from Guest on 27 March 2009, 21:08Inläggets anknytning till den här gruppen är synnerligen vag, så hav tålamod vänner 🙂
Idag strechade jag ut alla löpmusklerna och en av de saker jag brukar kunna göra är sitta på knä (fötterna under rumpan) och därefter lägga mig bakåt så att nacke, sk
Inläggets anknytning till den här gruppen är synnerligen vag, så hav tålamod vänner 🙂
Idag strechade jag ut alla löpmusklerna och en av de saker jag brukar kunna göra är sitta på knä (fötterna under rumpan) och därefter lägga mig bakåt så att nacke, sk
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 21:18Åldern tar ut sin rätt
Åldern tar ut sin rätt
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 21:22Så att jag åldrats några månader sen sist skulle alltså gjort skillnaden, tror du?
Så att jag åldrats några månader sen sist skulle alltså gjort skillnaden, tror du?
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 22:41Sanningen är ofta svårast att höra
Sanningen är ofta svårast att höra
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 23:17Njae, jag är ledsen men jag köper inte det. Jag tror det har med min ökade träningsmängd (och minskade mängd stretching) att göra. Jag har missat att stretcha något, vad däremot vet jag inte.
Tyvärr har jag inte fått någon bra svar. Inte om vilken muske
Njae, jag är ledsen men jag köper inte det. Jag tror det har med min ökade träningsmängd (och minskade mängd stretching) att göra. Jag har missat att stretcha något, vad däremot vet jag inte.
Tyvärr har jag inte fått någon bra svar. Inte om vilken muske
Quote from Catharina Brattlin on 27 March 2009, 23:49Lady, sluta stretcha! Är mitt råd. Jag kom ner i den "övningen" som Du beskrev utan några som helst problem, och jag stretchar aldrig, utom möjligtvis vaderna nån gång ibland. Se till att ha musklerna igång hela tiden istället, så förblir de mjuka och rör
Lady, sluta stretcha! Är mitt råd. Jag kom ner i den "övningen" som Du beskrev utan några som helst problem, och jag stretchar aldrig, utom möjligtvis vaderna nån gång ibland. Se till att ha musklerna igång hela tiden istället, så förblir de mjuka och rör
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 23:51Tror du inte det är quadriceps då?
Tror du inte det är quadriceps då?
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 23:58Sylvia, jag tror du hann komma till världen före mig men det kan inte ha varit med mycket 🙂
Jag använde den övningen mer som koll, jag vet ju hur långt jag brukar komma mer och nu plötsligt gör jag inte det. Då blir jag fundersam, nånting är kortare än
Sylvia, jag tror du hann komma till världen före mig men det kan inte ha varit med mycket 🙂
Jag använde den övningen mer som koll, jag vet ju hur långt jag brukar komma mer och nu plötsligt gör jag inte det. Då blir jag fundersam, nånting är kortare än
Quote from Catharina Brattlin on 28 March 2009, 00:06Jag tänker mig att det (också?) kan vara höftböjaren, när Du säger att knäna lättar från golvet. Korta och strama höftböjare tenderar ju att dra ihop kroppen framåt, eller "fälla ihop" kroppen eller hur jag ska uttrycka mig. Stretchar Du den nogsamt?
Jag tänker mig att det (också?) kan vara höftböjaren, när Du säger att knäna lättar från golvet. Korta och strama höftböjare tenderar ju att dra ihop kroppen framåt, eller "fälla ihop" kroppen eller hur jag ska uttrycka mig. Stretchar Du den nogsamt?
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 01:00Jag tror jag kanske stretchat 2 gånger på två månader eller nått i den stilen (jag glömmer det hela tiden).
Jag vet, jag lovade att bli bättre på det mtp löparknäet och allt men det är ju som förgjort! Det bara blir inte av helt enkelt, och jag begriper
Jag tror jag kanske stretchat 2 gånger på två månader eller nått i den stilen (jag glömmer det hela tiden).
Jag vet, jag lovade att bli bättre på det mtp löparknäet och allt men det är ju som förgjort! Det bara blir inte av helt enkelt, och jag begriper