Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 08:27Ladyn, du tränade ju backar idag. Då tycker jag inte det är så konstigt att höftböjarna drar ihop sig lite direkt efter träningen. Tror inte du alls behöver vara orolig. 🙂
Ladyn, du tränade ju backar idag. Då tycker jag inte det är så konstigt att höftböjarna drar ihop sig lite direkt efter träningen. Tror inte du alls behöver vara orolig. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 12:06Ja jäklar, man ska sova om nätterna och inte tänka. Jag hade faktiskt glömt backintervallerna *skäms*
Glöm tråden, det var inget 🙂
Ja jäklar, man ska sova om nätterna och inte tänka. Jag hade faktiskt glömt backintervallerna *skäms*
Glöm tråden, det var inget 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 16:49😀
😀
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 19:22Haha, alla sådana här "test" av kroppen tycker jag är kul! 😀
I detta fall var jag inte specielt vig så det var t.o.m. väldigt besvärligt att ens försöka sig på denna sitt/liggställning. När det inte gick på golvet testade jag i sängen istället där fötte
Haha, alla sådana här "test" av kroppen tycker jag är kul! 😀
I detta fall var jag inte specielt vig så det var t.o.m. väldigt besvärligt att ens försöka sig på denna sitt/liggställning. När det inte gick på golvet testade jag i sängen istället där fötte