Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:00Den kan verkligen behövas. Om man växlar mellan satellit (verklighet?) och karta på rundan på jogg.se så är man halvvägs ut i sjön
http://www.jogg.se/Rundor/Runda.aspx?id=52419
Den kan verkligen behövas. Om man växlar mellan satellit (verklighet?) och karta på rundan på jogg.se så är man halvvägs ut i sjön
http://www.jogg.se/Rundor/Runda.aspx?id=52419
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 18:04Jag VEEET Jonas - det är fel på kartan!!!
(H)
Jag VEEET Jonas - det är fel på kartan!!!
(H)
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 19:48Jag sprang ute på sjön i söndags och DÄR var det suveränt springunderlag - så gärna för mig. 🙂
Jag sprang ute på sjön i söndags och DÄR var det suveränt springunderlag - så gärna för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:37Nu är vi 35 st anmälda, varav 5 avstår varvräkning/tidtagning. Och varav en stycken svensk elitultralöpare, ett par dalmasar och Salabor och några marathonsamlare och ett gäng annat löst folk i största allmänhet 🙂
Dessvärre bara två funktionärer. Så hä
Nu är vi 35 st anmälda, varav 5 avstår varvräkning/tidtagning. Och varav en stycken svensk elitultralöpare, ett par dalmasar och Salabor och några marathonsamlare och ett gäng annat löst folk i största allmänhet 🙂
Dessvärre bara två funktionärer. Så hä
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 10:10Jaha så börjar det då SNÖGA igen....dvs iaf här uppe i Månkarbo-trakten...å minusgrader igen,....å blåser. Jag som trodde att VÅREN var här...aj,aj,aj vi får nog komplettera Backlöparens utrustning med skidor å stavar liksom...hehe...Tror att vi ska hålla
Jaha så börjar det då SNÖGA igen....dvs iaf här uppe i Månkarbo-trakten...å minusgrader igen,....å blåser. Jag som trodde att VÅREN var här...aj,aj,aj vi får nog komplettera Backlöparens utrustning med skidor å stavar liksom...hehe...Tror att vi ska hålla
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 10:54Det snöger runt Råsta också idag - trots att termometern står på någon plusgrad. Urk.
Det snöger runt Råsta också idag - trots att termometern står på någon plusgrad. Urk.
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 22:04Kom in nyss från ett spontant kvällspass. Det var is runt 90% av Råstasjön. Visserligen sandat och grusat, men underlaget är is.
Det hindrade mej dock inte från att hålla 4:40-fart hela varvet runt. Odubbat. 🙂
Det kommer gå bra på lördag.
Kom in nyss från ett spontant kvällspass. Det var is runt 90% av Råstasjön. Visserligen sandat och grusat, men underlaget är is.
Det hindrade mej dock inte från att hålla 4:40-fart hela varvet runt. Odubbat. 🙂
Det kommer gå bra på lördag.
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:29Tack för väderleksrapporten Peter!....4.40 är inte det väl fort på detta underlaget..?????!...Jag undrar om jag inte ska starta aningen långsammare på lördag...kanske 4.50......ehe....
Å så har du inte rapporterat något om fågel-livet....typisk Stockholma
Tack för väderleksrapporten Peter!....4.40 är inte det väl fort på detta underlaget..?????!...Jag undrar om jag inte ska starta aningen långsammare på lördag...kanske 4.50......ehe....
Å så har du inte rapporterat något om fågel-livet....typisk Stockholma
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:33Kjell, jag såg inga hägrar där förra söndagen, men ibland sitter dom i träden och jag måste erkänna att jag inte letade aktivt efter dom. Däremot var det mycket fågelskådare - dom gluttade på någon tydligen ovanlig sak som vadade omkring i strandkanten. S
Kjell, jag såg inga hägrar där förra söndagen, men ibland sitter dom i träden och jag måste erkänna att jag inte letade aktivt efter dom. Däremot var det mycket fågelskådare - dom gluttade på någon tydligen ovanlig sak som vadade omkring i strandkanten. S
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 19:41Aj,aj hurtbullan.....dom där som vadade runt i strandkanten det var Dår-finkarna....å dom häckar både här å där. Ja det är väl inte bättre än att jag tar med mig STORA Fågelboken då så att vi får lite fason på birdisarna....tung =ja.....men vad gör man in
Aj,aj hurtbullan.....dom där som vadade runt i strandkanten det var Dår-finkarna....å dom häckar både här å där. Ja det är väl inte bättre än att jag tar med mig STORA Fågelboken då så att vi får lite fason på birdisarna....tung =ja.....men vad gör man in