Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 11:03Hej Stefan..
Jag ska försöka vara lite mer nyanserad efter alla kloka inlägg om vad som skulle kunna tänkas vara en bra eller dålig cykel.
"Köp vad du vill, bara det är Campa på den." Som Jonas skrev.
Man kan vid första anblick tycka att det är ett omo
Hej Stefan..
Jag ska försöka vara lite mer nyanserad efter alla kloka inlägg om vad som skulle kunna tänkas vara en bra eller dålig cykel.
"Köp vad du vill, bara det är Campa på den." Som Jonas skrev.
Man kan vid första anblick tycka att det är ett omo
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 11:07Kom vi inte fram till att 105an är mer prisvärd än ultegran i någon annan tråd? Säger jag som på min nya cykel har ultegra sl.
Kom vi inte fram till att 105an är mer prisvärd än ultegran i någon annan tråd? Säger jag som på min nya cykel har ultegra sl.
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 11:07Iofs kom kanske inte alla fram till de...
Iofs kom kanske inte alla fram till de...
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 11:13Tack för tipsen alla som hjälp till med nåt konstruktivt (t+)
Känns som att jag har fått den hjälp jag behöver nu och allt känns inte lika osäkert längre. Får posta lite längre fram när jag har köpt den. Ska bara sälja bilen först så jag har råd.... Nån
Tack för tipsen alla som hjälp till med nåt konstruktivt (t+)
Känns som att jag har fått den hjälp jag behöver nu och allt känns inte lika osäkert längre. Får posta lite längre fram när jag har köpt den. Ska bara sälja bilen först så jag har råd.... Nån
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 12:36Hej Kalle.
"Kom vi inte fram till att 105an är mer prisvärd än ultegran i någon annan tråd?"
Jo det tro jag bestämt att det var så och när det gäller campan så är troligen Centaur, den som anses som mest prisvärd, mest för pengarna, men den är inte bät
Hej Kalle.
"Kom vi inte fram till att 105an är mer prisvärd än ultegran i någon annan tråd?"
Jo det tro jag bestämt att det var så och när det gäller campan så är troligen Centaur, den som anses som mest prisvärd, mest för pengarna, men den är inte bät
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:12Cyklar själv på en scott s30 - 07 och är grymt nöjd med den. Bra komponenter för det priset. Men som vanligt i den prisklassen så har de snålat in på hjulen. Bromsarna har de också snålat in på, men annars är det 105 komponenter rakt igenom.
Cyklar själv på en scott s30 - 07 och är grymt nöjd med den. Bra komponenter för det priset. Men som vanligt i den prisklassen så har de snålat in på hjulen. Bromsarna har de också snålat in på, men annars är det 105 komponenter rakt igenom.
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 13:55word
word
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:56Kassabok i Excell!
Kassabok i Excell!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 14:02Hej på er alla glada!
Ska bara kommentera mitt egna ilägg i debatten.
Anledningen till att jag är så enkelspårig vad gäller Campa är att jag är så föb.. trött på att folk kommer till mig och säger att de hittat en hoj i någon butik som är si eller så bil
Hej på er alla glada!
Ska bara kommentera mitt egna ilägg i debatten.
Anledningen till att jag är så enkelspårig vad gäller Campa är att jag är så föb.. trött på att folk kommer till mig och säger att de hittat en hoj i någon butik som är si eller så bil
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 14:06Campagnolo= kvalitet o design med reservdelar
ShimaNO= kortare livslängd med inbyggd slit o släng.
Campagnolo= kvalitet o design med reservdelar
ShimaNO= kortare livslängd med inbyggd slit o släng.