Quote from Guest on 12 July 2011, 15:05Hej
Jag cyklar idag på en hybrid till och från jobbet men är ruskigt sugen på att köpa mig en racer.
Cyklar ju mest till jobbet som pendling, blir runt 4 mil per dag. Vår, sommar, höst.
Hur är det att cykla på en racer i innerstan? Jag har ju cirka
Hej
Jag cyklar idag på en hybrid till och från jobbet men är ruskigt sugen på att köpa mig en racer.
Cyklar ju mest till jobbet som pendling, blir runt 4 mil per dag. Vår, sommar, höst.
Hur är det att cykla på en racer i innerstan? Jag har ju cirka
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:15En racer är rappare. Kan du inte undvika Vasagatan?
En racer är rappare. Kan du inte undvika Vasagatan?
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:27Jag cyklar ofta Gärdet-Ekerö på Racer.... den första biten ungefär från Gärdet till Rålis är fruktansvärd med alla andra cyklister, fotgängare, stopp, rödljus, vägbyggen och gud vet vad.
Dock upplever jag inte att det går mycket simidigare när jag cyklar
Jag cyklar ofta Gärdet-Ekerö på Racer.... den första biten ungefär från Gärdet till Rålis är fruktansvärd med alla andra cyklister, fotgängare, stopp, rödljus, vägbyggen och gud vet vad.
Dock upplever jag inte att det går mycket simidigare när jag cyklar
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:43Det går att köra balansträning vid rödljusena utan att klicka ur pedalerna.
Det går att köra balansträning vid rödljusena utan att klicka ur pedalerna.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:45Jag cyklar mån-fre Solna - City på racer och brukar snitta mellan 30-32km/h, är man bara ute i god tid på morgonen så är det glest med folk. Nu i semestertider är det knappt ens bilar, då har man hela Sveavägen för sig själv 🙂
Jag cyklar mån-fre Solna - City på racer och brukar snitta mellan 30-32km/h, är man bara ute i god tid på morgonen så är det glest med folk. Nu i semestertider är det knappt ens bilar, då har man hela Sveavägen för sig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 16:16Jag har sett allt för många män ligga och sprattla vid rödljus för att vilja ge mig på sådana balansövningar!
Men det är egentligen inget problem att ta sig ur stan, så länge man är beredd på att ta det lite piano!
Jag har sett allt för många män ligga och sprattla vid rödljus för att vilja ge mig på sådana balansövningar!
Men det är egentligen inget problem att ta sig ur stan, så länge man är beredd på att ta det lite piano!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 16:31Racer i stan fungerar utmärkt. Det är lättare att följa trafikrytmen med en snabb cykel än med en långsam
Racer i stan fungerar utmärkt. Det är lättare att följa trafikrytmen med en snabb cykel än med en långsam
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 16:54Johan: Tycker du? Cyklar du på cykelbana eller på vägen? Jag tycker det är svårt att få ett bra flyt med Racer. Det är jobbigt att behöva köra om andra cyklister hela tiden och ofta får man bromsa in och vänta bakom tills det är fritt.
T.ex. Norrmälarst
Johan: Tycker du? Cyklar du på cykelbana eller på vägen? Jag tycker det är svårt att få ett bra flyt med Racer. Det är jobbigt att behöva köra om andra cyklister hela tiden och ofta får man bromsa in och vänta bakom tills det är fritt.
T.ex. Norrmälarst
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 16:58Stockholmsproblem
Stockholmsproblem
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 17:09Karolina, jag kör mestadels på bilvägarna men naturligtvis måste man ibland ge sig ut på cykelbanorna. De jag normalt cyklar på är däremot rätt bra: bl.a. över Västerbron samt cykelbanan mot Brommaplan.
Karolina, jag kör mestadels på bilvägarna men naturligtvis måste man ibland ge sig ut på cykelbanorna. De jag normalt cyklar på är däremot rätt bra: bl.a. över Västerbron samt cykelbanan mot Brommaplan.