Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 17:09Bir Ger,
Storstadsproblem snarare, och därmed ett problem för stora delar av Sveriges cyklister.
Bir Ger,
Storstadsproblem snarare, och därmed ett problem för stora delar av Sveriges cyklister.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 17:34Det förklarar saken! Cykelbanan mot Brommaplan är riktigt bra, där går det alltid att trampa på utan hinder! 🙂
Det förklarar saken! Cykelbanan mot Brommaplan är riktigt bra, där går det alltid att trampa på utan hinder! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 17:45Johan, det vara bara det att jag tyckte det var komiskt, rubriken var racer i stan och sedan namngavs ett gatunamn och alla hakade på med andra gatunamn och områden som om att det var självklart att det var Stockholm det handlade om.
Johan, det vara bara det att jag tyckte det var komiskt, rubriken var racer i stan och sedan namngavs ett gatunamn och alla hakade på med andra gatunamn och områden som om att det var självklart att det var Stockholm det handlade om.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 18:49Ja det finns ju andra farliga Vasagator.
Skönt att cykla på en snabb och smidig cykel i stan tycker jag. Lätt att manövrera och lätt att komma igång efter stopp.
Ja det finns ju andra farliga Vasagator.
Skönt att cykla på en snabb och smidig cykel i stan tycker jag. Lätt att manövrera och lätt att komma igång efter stopp.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 21:33Jag tycker inte att det är något problem med racer, kör det själv ibland när det är fel, eller jag har tröttnat, på den vanliga cykeln. Lite ofint att cykla utan stänkskärm om det är regn dock. Undvik spårvagnsspåren på de vägar de finns, gäller iofs de f
Jag tycker inte att det är något problem med racer, kör det själv ibland när det är fel, eller jag har tröttnat, på den vanliga cykeln. Lite ofint att cykla utan stänkskärm om det är regn dock. Undvik spårvagnsspåren på de vägar de finns, gäller iofs de f
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:25Jag tycker att det är kul att köra racern genom stan, man känner sig väldigt snabb och smidig 🙂 Dock brukade jag tills helt nyligen ha en fot urklickad och trampa ändå (det funkar, men jag kan inte rekommendera att man ställer sig upp - då är risken sto
Jag tycker att det är kul att köra racern genom stan, man känner sig väldigt snabb och smidig 🙂 Dock brukade jag tills helt nyligen ha en fot urklickad och trampa ändå (det funkar, men jag kan inte rekommendera att man ställer sig upp - då är risken sto
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 10:32Vad händer när du ska trycka till om du slinter med dina skor?
Vad händer när du ska trycka till om du slinter med dina skor?
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 11:18Vilma, för bövelen! Du ska ha båda skorna IKLICKADE! Även i stan. Kommer du inte ur pedalen tillräckligt snabbt får du skruva lite på pedalen så blir det lättare att klicka ur 🙂
Vilma, för bövelen! Du ska ha båda skorna IKLICKADE! Även i stan. Kommer du inte ur pedalen tillräckligt snabbt får du skruva lite på pedalen så blir det lättare att klicka ur 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 11:40Vilma: Haha, shysst stil att inte stanna och hjälpa till utan bara be om ursäkt när någon ligger ner.. hjälpa dig upp kanske hade vart på sin plats!
Men jag håller med Martin där, du MÅSTE ju ha båda fötterna i-klickade. Jag tycker bara det känns obehag
Vilma: Haha, shysst stil att inte stanna och hjälpa till utan bara be om ursäkt när någon ligger ner.. hjälpa dig upp kanske hade vart på sin plats!
Men jag håller med Martin där, du MÅSTE ju ha båda fötterna i-klickade. Jag tycker bara det känns obehag
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 15:08Det är nog bättre att gå båda i så att man kan få loss den lämpligaste när det är dags. Lossa på spänningen så de inte sitter så hårt. Se ev över hur klossen sitter, kanske tom byta till klossar med mindre spel om det är svårt att vrida ut foten så att de
Det är nog bättre att gå båda i så att man kan få loss den lämpligaste när det är dags. Lossa på spänningen så de inte sitter så hårt. Se ev över hur klossen sitter, kanske tom byta till klossar med mindre spel om det är svårt att vrida ut foten så att de