Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 20:27Förhoppningsvis ändrar Shimano sina handtag också snart.
SRAM har också ändrat och Campagnolo har gjort det.Så ska du ha något gammalt så köp Ultegra eller 105 den konstruktionen är fyra-fem år gammal.
Förhoppningsvis ändrar Shimano sina handtag också snart.
SRAM har också ändrat och Campagnolo har gjort det.
Så ska du ha något gammalt så köp Ultegra eller 105 den konstruktionen är fyra-fem år gammal.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 21:11Det är ovanligt många åkare som byter spons i år så leta på klubbsidor och cykelbloggar efter kap.
Det är ovanligt många åkare som byter spons i år så leta på klubbsidor och cykelbloggar efter kap.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 22:22Håkan:
Vad är det som är "kruxet" med Camp o SRAM de årsgångarna för en som inte vet?
Håkan:
Vad är det som är "kruxet" med Camp o SRAM de årsgångarna för en som inte vet?
Quote from ellen olsson on 1 March 2009, 22:54Jag har kört en hel del med både Campa och Shimano och jag anser att Campa är överlägsna ur flera aspekter, ffa. ergonomi och underhåll.
Notera att de flesta Shimanoförespråkare har ytterst begränsad erfarenhet av något annat men jag antar att de har väl
Jag har kört en hel del med både Campa och Shimano och jag anser att Campa är överlägsna ur flera aspekter, ffa. ergonomi och underhåll.
Notera att de flesta Shimanoförespråkare har ytterst begränsad erfarenhet av något annat men jag antar att de har väl
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 10:42Jag har hunnit med Huret, Sun Tour, Shimano och Campagnolo. Jag tror faktiskt att jag föredrar Campagnolo även om jag har en del Shimano kvar.
Betydligt bättre precision och längre livslängd med normalt underhåll. Vill jag ha reservdelar så finns det att
Jag har hunnit med Huret, Sun Tour, Shimano och Campagnolo. Jag tror faktiskt att jag föredrar Campagnolo även om jag har en del Shimano kvar.
Betydligt bättre precision och längre livslängd med normalt underhåll. Vill jag ha reservdelar så finns det att
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 18:44David: Bara TROR du att du föredrar Campa...Jag är säker på att du föredrar Campa.
David: Bara TROR du att du föredrar Campa...Jag är säker på att du föredrar Campa.
Quote from ellen olsson on 3 March 2009, 19:12Ett bra alternativ på begagnatmarknaden om man inte är för stor eller för liten.
http://mck.forum24.se/viewtopic.php?mforum=&p=3601#3601
Ett bra alternativ på begagnatmarknaden om man inte är för stor eller för liten.
http://mck.forum24.se/viewtopic.php?mforum=&p=3601#3601
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 19:15Det var en stor cykel!
Det var en stor cykel!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 21:55Det finns ju många ramar från tillverkare jag inte känner till, exempel viss EVO, EXS mm. En handlare sa till mig att om det är en seriös till verkare så skall man ha livstids garanti på ramen!
Jag har fått erbjudande från en handlare som bygger en helt
Det finns ju många ramar från tillverkare jag inte känner till, exempel viss EVO, EXS mm. En handlare sa till mig att om det är en seriös till verkare så skall man ha livstids garanti på ramen!
Jag har fått erbjudande från en handlare som bygger en helt
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:25Vill bara passa på att tacka för all er "input" och råd. Nu är köpet gjort och de första milen av klarade. Det är sådan skillnad när man får en hoj byggd efter sina egna mått. Det är en viss skillnad på denna "dröm" med Chorus, mot den gamla Nishikin med
Vill bara passa på att tacka för all er "input" och råd. Nu är köpet gjort och de första milen av klarade. Det är sådan skillnad när man får en hoj byggd efter sina egna mått. Det är en viss skillnad på denna "dröm" med Chorus, mot den gamla Nishikin med