Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:30Campa, Campa, Campa, Campa, Campa!
Campa, Campa, Campa, Campa, Campa!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 08:322nd that!
2nd that!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 08:38Nej David, du hade ett Campa för mycket, kedjan är SRAM står det i länken och den kommer torka ut för fort 😉
Nej David, du hade ett Campa för mycket, kedjan är SRAM står det i länken och den kommer torka ut för fort 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:16SRAM:s kedjor har fått dålig reklam på sistone.
SRAM:s kedjor har fått dålig reklam på sistone.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 10:37Den lokale handlaren säljer sådana där Sintesi med Campa Veloce och jag måste säga att jag är aningen mer än lite sugen, rätt billig men den ser helt OK ut för en som för tillfället cyklar på en 2 storlekar för liten MTB... någon som har erfarenhet av Sin
Den lokale handlaren säljer sådana där Sintesi med Campa Veloce och jag måste säga att jag är aningen mer än lite sugen, rätt billig men den ser helt OK ut för en som för tillfället cyklar på en 2 storlekar för liten MTB... någon som har erfarenhet av Sin
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 12:51Det är väll Stefan Johansson som har agenturen? De fungerar säkert utan problem. Annars är Isaac billiga nu efter "rekonstruktion" av bolaget.
Det är väll Stefan Johansson som har agenturen? De fungerar säkert utan problem. Annars är Isaac billiga nu efter "rekonstruktion" av bolaget.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 19:52Thomas! Varför inte en Nishiki? Kolla på www.nishiki.se
Thomas! Varför inte en Nishiki? Kolla på http://www.nishiki.se
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:40Mälarenergi körde med Nishiki och bytade till ett annat märke efter en säsong. Det var ingen höjdarhoj.
Mälarenergi körde med Nishiki och bytade till ett annat märke efter en säsong. Det var ingen höjdarhoj.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:44Trist. Vet du vad det berodde på?
Trist. Vet du vad det berodde på?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:46Tung, tråkig och seg ram.
Tung, tråkig och seg ram.