Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 17:01För 8k får man en hyfsad instegsracer hos valfri välsorterad cykelhandlare. Som insteg bör man dock betänka komponenter och hjul förutom ramgeometrin. Så att man inte blir pålurad komponenter av dålig kvalitet. Bäst är att besöka olika handlare (allt från
För 8k får man en hyfsad instegsracer hos valfri välsorterad cykelhandlare. Som insteg bör man dock betänka komponenter och hjul förutom ramgeometrin. Så att man inte blir pålurad komponenter av dålig kvalitet. Bäst är att besöka olika handlare (allt från
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 18:56Har köpt både MTB och racer begagnat. Bor på landet så jag har inget stort utbud som ni storstadsmänniskor har men har trots det inget problem varken med att hitta objekt eller hur de fungerar.
Jag har sparat en hel cykel på mina begagnatköp. Jag vet in
Har köpt både MTB och racer begagnat. Bor på landet så jag har inget stort utbud som ni storstadsmänniskor har men har trots det inget problem varken med att hitta objekt eller hur de fungerar.
Jag har sparat en hel cykel på mina begagnatköp. Jag vet in
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2012, 19:20Klart det är bättre köpa en begagnad cykel som är bra, än en biltemahoj!
Klart det är bättre köpa en begagnad cykel som är bra, än en biltemahoj!
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 19:56Har de ens racers på biltema?
Har de ens racers på biltema?
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:54helnöjd m min beg-hoj efter dagens premiärtur
helnöjd m min beg-hoj efter dagens premiärtur