Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 22:45A10 som är 32 mm och har 100 dubb blir svåra att hitta.
A10 som är 32 mm och har 100 dubb blir svåra att hitta.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 22:46Jag har två i källaren.
Jag har två i källaren.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 22:57Skruvat lite själv kanske?
Skruvat lite själv kanske?
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 23:08Nja, men de är 6-7 år gamla och jag har inte räknat dubben. Jag har ett klart minne av att de var 100 dubb, enligt Cykelhandlaren.
Nja, men de är 6-7 år gamla och jag har inte räknat dubben. Jag har ett klart minne av att de var 100 dubb, enligt Cykelhandlaren.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 07:43Dubb- å däckdjungeln: http://www.suomityres.com/specs.htm
Dubb- å däckdjungeln: http://www.suomityres.com/specs.htm
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 08:15Tror ni att det går att reklamera dom?
Tror ni att det går att reklamera dom?
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 08:55Naturligtvis. Om du bara tydligt berättar för cykelhandlaren hur din 7-åriga belåtenhet övergick till monumentalt missnöje när det visade sig att du åkt omkring med någon dubb för lite. Då får du nya däck, allt annat vore en skandal.
Naturligtvis. Om du bara tydligt berättar för cykelhandlaren hur din 7-åriga belåtenhet övergick till monumentalt missnöje när det visade sig att du åkt omkring med någon dubb för lite. Då får du nya däck, allt annat vore en skandal.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 08:57Jag ska försöka och hänvisar till att du annars kommer till butiken för att reda ut missförståndet.
Jag ska försöka och hänvisar till att du annars kommer till butiken för att reda ut missförståndet.
Quote from Anders Wallerstedt on 5 October 2011, 11:40Det är även värt att tänka på att det inte bara är is, som är halt(vit eller svart).
Förra veckan fick jag tvåhjulssladd, i en rondell, såg för sent att det var lite disel-spill(antingen har jag bra "cykelreflexer" eller så var det bara flaxs, att jag in
Det är även värt att tänka på att det inte bara är is, som är halt(vit eller svart).
Förra veckan fick jag tvåhjulssladd, i en rondell, såg för sent att det var lite disel-spill(antingen har jag bra "cykelreflexer" eller så var det bara flaxs, att jag in
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:222-hjulssladd är skoj 🙂
2-hjulssladd är skoj 🙂