Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 17:02Jag tror också att lättviktarna går sönder snabbare. Är dock ytterst tveksam till om så många springer i sina väldämpade skor tills dom faktiskt faller i bitar - har fått för mig att dämpningen "sägs" ta slut långt innan det förmodligen inträffar. Visst s
Jag tror också att lättviktarna går sönder snabbare. Är dock ytterst tveksam till om så många springer i sina väldämpade skor tills dom faktiskt faller i bitar - har fått för mig att dämpningen "sägs" ta slut långt innan det förmodligen inträffar. Visst s
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 20:19Jag är väl precis som Kristina inte någon tungviktare och mitt steg är ganska lätt. Mina A4 ser fräscha ut, men jag tror att ovandelen, som trots allt är ganska tunn och luftig, kommer ta slut snabbare än sulan. Jag har iofs inte sprungit särskilt många a
Jag är väl precis som Kristina inte någon tungviktare och mitt steg är ganska lätt. Mina A4 ser fräscha ut, men jag tror att ovandelen, som trots allt är ganska tunn och luftig, kommer ta slut snabbare än sulan. Jag har iofs inte sprungit särskilt många a
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 13:20Hej, jag har bara sprungit i lätta skor/tävlingsskor de senaste 5 åren och visst de håller inte lika länge men det är så mycket härligare att springa i dem.
Har sprungit flera maror i tävlingsskor utan problem.
Men det gäller att man inte är skadebenägen.
Hej, jag har bara sprungit i lätta skor/tävlingsskor de senaste 5 åren och visst de håller inte lika länge men det är så mycket härligare att springa i dem.
Har sprungit flera maror i tävlingsskor utan problem.
Men det gäller att man inte är skadebenägen.