Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 08:04Epilator är väl okey?:D
Epilator är väl okey?:D
Quote from ellen olsson on 20 April 2009, 08:06> Epilator är väl okey?
I rymden kan ingen höra dig skrika.
> Epilator är väl okey?
I rymden kan ingen höra dig skrika.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 09:40😀
Saker som gör att du kanske skriker lite mindre:
- Basta eller bada varmt innan (så porerna öppnar sig lite)
- gör det på eftermiddag/kväll (för då är smärttröskeln högre)Jag har endast egna empiriska studier på att ovanstående parentetsika inskot
😀
Saker som gör att du kanske skriker lite mindre:
- Basta eller bada varmt innan (så porerna öppnar sig lite)
- gör det på eftermiddag/kväll (för då är smärttröskeln högre)
Jag har endast egna empiriska studier på att ovanstående parentetsika inskot
Quote from Mikaela Lexén on 20 April 2009, 10:33Epilator gör bara ont de 3-4 första gångerna och gången efter ett ev. längre uppehåll 😉
Epilator gör bara ont de 3-4 första gångerna och gången efter ett ev. längre uppehåll 😉
Quote from Mattias Johansson on 20 April 2009, 11:18Den erfarenheten kommer jag aldrig införskaffa. Hellre slutar jag cykla än att ta fram djävulsmaskinen igen *Brrr*
Den erfarenheten kommer jag aldrig införskaffa. Hellre slutar jag cykla än att ta fram djävulsmaskinen igen *Brrr*
Quote from Torbjörn Ohlsson on 20 April 2009, 19:53Då var vinterpälsen väck.... Nu börjar säsongen på allvar! 🙂
Då var vinterpälsen väck.... Nu börjar säsongen på allvar! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 20:07Ha ha...
Nu har jag rakat mig tråden,,,,
Ha ha...
Nu har jag rakat mig tråden,,,,
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 07:55"I rymden kan ingen höra dig skrika. "
Inte i badrummet heller.:-)
Lite får man väl tåla.
"I rymden kan ingen höra dig skrika. "
Inte i badrummet heller.:-)
Lite får man väl tåla.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 21:39Hej på er alla rakade och orakade.
Nu kan det nog vara dags att göra en liten justering avsende hår på mina ben.
Efter att ha genomlidit ett par tre fyra dagar med ett djävulskt kliand i mina skrapsår. Ja det ska tydligen vara ett tecken på att det läker
Hej på er alla rakade och orakade.
Nu kan det nog vara dags att göra en liten justering avsende hår på mina ben.
Efter att ha genomlidit ett par tre fyra dagar med ett djävulskt kliand i mina skrapsår. Ja det ska tydligen vara ett tecken på att det läker
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 22:05Cykla med pungstubb suger... Slutade raka mig där när jag började cykla..
Cykla med pungstubb suger... Slutade raka mig där när jag började cykla..