Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 18:56Konstaterade i dag att man bör vara rakad under hakan
Konstaterade i dag att man bör vara rakad under hakan
Quote from j sollerman on 17 April 2009, 21:10Nu har benen fått sig en omgång!
Nu har benen fått sig en omgång!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:36Att sluta raka ovanför cykelbyxkanten funkar förvisso under förutsättning att cykelbyxorna aldrig åker av, men ska man hålla möjligheten för crosstraining i sänghalmen öppen så bör även privatare kroppsdelar hållas fina. Frågan är då vad som är att föredr
Att sluta raka ovanför cykelbyxkanten funkar förvisso under förutsättning att cykelbyxorna aldrig åker av, men ska man hålla möjligheten för crosstraining i sänghalmen öppen så bör även privatare kroppsdelar hållas fina. Frågan är då vad som är att föredr
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 12:21Appropå rakning, Är det ngn som trimmar punghåret?? Håret på benen stör mig inte, då jag varken tränar på så hög nivå att det spelar ngn roll eller har lust och fiffla med massa rakprocedurer.
Däremot har jag märkt att det är betydligt bekvämare att cyck
Appropå rakning, Är det ngn som trimmar punghåret?? Håret på benen stör mig inte, då jag varken tränar på så hög nivå att det spelar ngn roll eller har lust och fiffla med massa rakprocedurer.
Däremot har jag märkt att det är betydligt bekvämare att cyck
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 13:52Pungstubb lär kunna förstöra den finaste cykelrunda..
Pungstubb lär kunna förstöra den finaste cykelrunda..
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 14:11Därför håller man ju håret borta, rakning varannan dag är ju inte såå farligt.... Pluss att stubbet faktiskt inte är så farligt.
Därför håller man ju håret borta, rakning varannan dag är ju inte såå farligt.... Pluss att stubbet faktiskt inte är så farligt.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 15:49Vi ägnar ju oss åt en snygg sport, låt oss alla hjälpas åt och hålla den så snygg som möjligt!
Vi ägnar ju oss åt en snygg sport, låt oss alla hjälpas åt och hålla den så snygg som möjligt!
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:50Maximilian - maskin eller hyvel? Lite känslig hud där nere, ju..
Maximilian - maskin eller hyvel? Lite känslig hud där nere, ju..
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:51Epilator givetvis.
Epilator givetvis.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:54beror lite på, är det riktigt långt så tar jag med maskin först. Men det är egentligen bara en trimming. Sen så tar jag med hyvel och rakskumm. Fungerar alldeles ypperligt.
beror lite på, är det riktigt långt så tar jag med maskin först. Men det är egentligen bara en trimming. Sen så tar jag med hyvel och rakskumm. Fungerar alldeles ypperligt.