Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRakad eller orakad?
You need to log in to create posts and topics.

Nej det har du rätt i...mitt ex formligen hatade att jag rakade benen....jag var både sticksig i sängen och omanlig....så då höll jag upp ett tag...

Men inte på grund av manligheten...den är jag bekväm med och den sitter inte i om jag har hår på benen el

Men låt nu en mansgris komma till tals.
En kvinnas ben är fina, eller mindre fina, utifrån hur de är skulpterade/formade. Inte om de är hårlösa eller ej. Men när de rakas blir de kvinnligare. Inget ben blir fint enbart av att vara rakat och det blir inte

Fredrik bra sagt...ett par välformade silkeslena kvinnoben är en fröjd fär själen...och jag slipper att oroa mig för att just du skall cykla omkring och studera mina ben...

Ni är för roliga 🙂

Magnus, hoppas jag inte tidigare orsakat en allt för stor oro hos dig....men inser nu att om mitt ev intresse är förenat med oro så finns det väldigt många oroliga cyklande tjejer därute.....

Min sambo tycker rakade ben verka omanligt på Män ...

Jag frågade min fru om jag får raka benen för att bli en riktig cyklist. Det får jag villkorat på att jag då också rakar ryggen. Hmmm, nu blev det svårt.......

Ska du springa i gummidräkt så kan det vara bra om inte toet fastnar i dragkedjan.

Sådär ja...... 1 steg närmare cyklist.

/M

Markus. Ena benet rakat eller?