Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 16:04Nej det har du rätt i...mitt ex formligen hatade att jag rakade benen....jag var både sticksig i sängen och omanlig....så då höll jag upp ett tag...
Men inte på grund av manligheten...den är jag bekväm med och den sitter inte i om jag har hår på benen el
Nej det har du rätt i...mitt ex formligen hatade att jag rakade benen....jag var både sticksig i sängen och omanlig....så då höll jag upp ett tag...
Men inte på grund av manligheten...den är jag bekväm med och den sitter inte i om jag har hår på benen el
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 16:14Men låt nu en mansgris komma till tals.
En kvinnas ben är fina, eller mindre fina, utifrån hur de är skulpterade/formade. Inte om de är hårlösa eller ej. Men när de rakas blir de kvinnligare. Inget ben blir fint enbart av att vara rakat och det blir inte
Men låt nu en mansgris komma till tals.
En kvinnas ben är fina, eller mindre fina, utifrån hur de är skulpterade/formade. Inte om de är hårlösa eller ej. Men när de rakas blir de kvinnligare. Inget ben blir fint enbart av att vara rakat och det blir inte
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 16:17Fredrik bra sagt...ett par välformade silkeslena kvinnoben är en fröjd fär själen...och jag slipper att oroa mig för att just du skall cykla omkring och studera mina ben...
Fredrik bra sagt...ett par välformade silkeslena kvinnoben är en fröjd fär själen...och jag slipper att oroa mig för att just du skall cykla omkring och studera mina ben...
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 16:21Ni är för roliga 🙂
Ni är för roliga 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 16:21Magnus, hoppas jag inte tidigare orsakat en allt för stor oro hos dig....men inser nu att om mitt ev intresse är förenat med oro så finns det väldigt många oroliga cyklande tjejer därute.....
Magnus, hoppas jag inte tidigare orsakat en allt för stor oro hos dig....men inser nu att om mitt ev intresse är förenat med oro så finns det väldigt många oroliga cyklande tjejer därute.....
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 17:24Min sambo tycker rakade ben verka omanligt på Män ...
Min sambo tycker rakade ben verka omanligt på Män ...
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 19:52Jag frågade min fru om jag får raka benen för att bli en riktig cyklist. Det får jag villkorat på att jag då också rakar ryggen. Hmmm, nu blev det svårt.......
Jag frågade min fru om jag får raka benen för att bli en riktig cyklist. Det får jag villkorat på att jag då också rakar ryggen. Hmmm, nu blev det svårt.......
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 19:54Ska du springa i gummidräkt så kan det vara bra om inte toet fastnar i dragkedjan.
Ska du springa i gummidräkt så kan det vara bra om inte toet fastnar i dragkedjan.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:45Sådär ja...... 1 steg närmare cyklist.
/M
Sådär ja...... 1 steg närmare cyklist.
/M
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:56Markus. Ena benet rakat eller?
Markus. Ena benet rakat eller?