Quote from Guest on 15 February 2011, 18:36Ibland blir det inlägg som man direkt skulle vilja notifiera Olle. Ingen "Rapportera"-knapp?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=950219
Ibland blir det inlägg som man direkt skulle vilja notifiera Olle. Ingen "Rapportera"-knapp?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 18:46Jättebra idé! (t+)
Jättebra idé! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 18:57Menar du enskilda inlägg eller hela trådar?
Menar du enskilda inlägg eller hela trådar?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 19:04B3D: Eeh..., vet ej. (H)
B3D: Eeh..., vet ej. (H)
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 19:13För jag tänkte på att det fungerar så länge antalet rapporterade inlägg inte överstiger det Olle är beredd att lägga ner sin tid på att gå igenom.
Ett alternativ skulle vara att lägga en "ogilla"-knapp och när tillräckligt många personer klickat på "rapp
För jag tänkte på att det fungerar så länge antalet rapporterade inlägg inte överstiger det Olle är beredd att lägga ner sin tid på att gå igenom.
Ett alternativ skulle vara att lägga en "ogilla"-knapp och när tillräckligt många personer klickat på "rapp
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 19:15Hmm, jag tror det går fortare att lägga dit en "Rapportera"-knapp... 😉
Hmm, jag tror det går fortare att lägga dit en "Rapportera"-knapp... 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 19:15Kunde ju också fungera så att det gick en rapport till Olle när det kommit tio eller hundra ogilla?
Kunde ju också fungera så att det gick en rapport till Olle när det kommit tio eller hundra ogilla?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 19:17Magnus: Skrev du så för att jag skrev ett alldeles för långt inlägg? 😉
Magnus: Skrev du så för att jag skrev ett alldeles för långt inlägg? 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:40Kanske vore något. Tills dess skickar jag mail till Olle. Han tar bort smygannonserare på stört, bara han får reda på det. Han läser ju inte på Funbeat hela dagarna så han är nog tacksam för rapporter.
Kanske vore något. Tills dess skickar jag mail till Olle. Han tar bort smygannonserare på stört, bara han får reda på det. Han läser ju inte på Funbeat hela dagarna så han är nog tacksam för rapporter.
Quote from Elias Engqvist on 15 February 2011, 20:58Först kommer det två ogilla - då försvinner inlägget sen kommer det 3 gilla - då kommer det tillbaka sen kommer det 14 ogilla sen 120 gilla ...
Vet inte om det är nån bra idé ...
Dessutom är det en så enormt negativt sätt att se på vårt kära forum.
O
Först kommer det två ogilla - då försvinner inlägget sen kommer det 3 gilla - då kommer det tillbaka sen kommer det 14 ogilla sen 120 gilla ...
Vet inte om det är nån bra idé ...
Dessutom är det en så enormt negativt sätt att se på vårt kära forum.
O