Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 20:58+1
+1
Quote from Catharina Brattlin on 15 February 2011, 21:02+1 på Christers inlägg.
+1 på Christers inlägg.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 21:30+1 för Christer S.
+1 för Christer S.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:02Jisses vilken reaktion!
Jag tycker Magnus förslag verkade bra - och med tanke på exempel-inlägget som han länkade till så verkar det ju ganska tydligt att tanken var att bli av med spam så fort som möjligt, inte som någon slags bisarr popularitets-ranki
Jisses vilken reaktion!
Jag tycker Magnus förslag verkade bra - och med tanke på exempel-inlägget som han länkade till så verkar det ju ganska tydligt att tanken var att bli av med spam så fort som möjligt, inte som någon slags bisarr popularitets-ranki
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:04Då är det enklare att kontakta Olle.
Då är det enklare att kontakta Olle.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:56Tråkigt Christer att du återigen tar till personangrepp. Jag föreslog en knapp som skulle skicka ett PM till Olle för att snabbare kunna ta bort tex spam (som var mitt exempel), och genast var det dags för påhopp.
Har du inget bättre för dig än att klaga
Tråkigt Christer att du återigen tar till personangrepp. Jag föreslog en knapp som skulle skicka ett PM till Olle för att snabbare kunna ta bort tex spam (som var mitt exempel), och genast var det dags för påhopp.
Har du inget bättre för dig än att klaga
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:59Det är dags att släppa sargen nu.
Det är dags att släppa sargen nu.
Quote from Elias Engqvist on 15 February 2011, 23:10Magnus, det är inte personangrepp bara för att man tilltalar nån. Jag skrev, med adress till dig, att jag tyckte att du inte ska vara så negativ och bara leta efter sätt att markera personer och inlägg som ointressanta osv. Var lite mer positiv!
Persona
Magnus, det är inte personangrepp bara för att man tilltalar nån. Jag skrev, med adress till dig, att jag tyckte att du inte ska vara så negativ och bara leta efter sätt att markera personer och inlägg som ointressanta osv. Var lite mer positiv!
Persona
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 23:33Christer, spela inte dum. Du vet lika väl som jag att din sista mening var helt onödig, och hade inget med B3D:s förslag om gilla-knapp att göra. Det är inte första gången du far ut i diverse lösryckta anklagelser mot min person.
Du vet lika väl som jag
Christer, spela inte dum. Du vet lika väl som jag att din sista mening var helt onödig, och hade inget med B3D:s förslag om gilla-knapp att göra. Det är inte första gången du far ut i diverse lösryckta anklagelser mot min person.
Du vet lika väl som jag
Quote from Elias Engqvist on 15 February 2011, 23:40Varför skulle det ha med Bennu att göra? Första delen handlade om idén med det automatiska bortröstandet som B föreslog. Den sista meningen var riktad till dig - det är ju du som heter Magnus.
Jag tycker att du så gott som alltid förekommer i dessa nega
Varför skulle det ha med Bennu att göra? Första delen handlade om idén med det automatiska bortröstandet som B föreslog. Den sista meningen var riktad till dig - det är ju du som heter Magnus.
Jag tycker att du så gott som alltid förekommer i dessa nega