Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatRapporteraknapp?
You need to log in to create posts and topics.

Christer, så du klagade alltså på mig för att Bennu föreslog en gillla-knapp? Att hon skrev sitt förslag i den här tråden som jag råkade starta gör alltså att jag "förekommer i diskussionen", och att du däremd tar det som intäkt för att återigen komma med

Det var väldigt vad jag verkar ha svårt att uttrycka mig.
1. Vad jag tycker om dina inlägg har inget med Bennu att göra.
2. Det jag vände mig mot, som HAR med dig att göra är att du startade den här tråden. Den, liksom många andra av dina inlägg ffa i pr

Nu sticker jag ut hakan lite (*feeling lucky!*) för jag blev nämnd lite för många gånger för att gilla det:

Jag vet ingenting om Magnus tidigare inlägg i ämnet, så jag har ingenting att lägga till i den diskussionen (den är dessutom O.T.) men jag vill g

Ett sätt som jag vet fungerar på andra forum är att varje inlägg har en "Anmäl-knapp", men du måste då fylla i ett formulär och tala om varför du vill anmäla inlägget. Det skulle alltså vara ungefär som att skicka mail till Olle, men utan att behöva gå vi

Christer, du skriver att många av mina inlägg i pratgruppen är negativa och handlar om att rösta ut folk. Kan du peka ut ens två inlägg i pratgruppen som handlar om detta? Nej, jag trodde väl inte det. Du ljuger som vanligt ihop något och hoppas att ingen

DJ Tricky, precis! (t+). Skönt att någon förstod. 🙂

Att ett anonymiserat knappklickande skulle ligga till grund för ev åtgärder av webbansvarig är helt horribelt. Vill man anmäla ett inlägg ska man kunna motivera varför, är inlägget "grovt" bör detta inte vara något problem. Det är naivt att tro att man få

Tycker att det låter som en bra idé att ha en knapp med vilken man kan kalla på Olles uppmärksamhet när man ser något som inte skulle ha skrivits...

Det värsta som kan hända om någon "missbrukar" knappen är att Olle får ett par okynnesflaggningar...

Lig

Är spam på Funbeat ett (stort) problem?

EDIT: I forumet.

"Ligger väl i alla seriösa FunBeatares intresse att hålla sidan fri från Spam!?"

Det är dessvärre inte bara seriösa FunBeatare som använder sajten, men hur stor procent av alla som använder sajten som inte är seriösa har jag ingen aning om. Det kanske in