Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 13:46TACK Johan! 😀 Ska genast utforska din länk med stor entusiasm!
"Det är ju inte frågor och svar här utan mer lösryckta foruminlägg."
"Lösryckta foruminlägg"?
Hursomhelst. Jag inser att ett så avancerat system inte skulle passa här och är nöjd med det,
TACK Johan! 😀 Ska genast utforska din länk med stor entusiasm!
"Det är ju inte frågor och svar här utan mer lösryckta foruminlägg."
"Lösryckta foruminlägg"?
Hursomhelst. Jag inser att ett så avancerat system inte skulle passa här och är nöjd med det,
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 15:23Känns lite märkligt att ett såpass oskyldigt förbättringsförslag skall behöva resultera i att vissa börjar DAMPa ; )
Känns lite märkligt att ett såpass oskyldigt förbättringsförslag skall behöva resultera i att vissa börjar DAMPa ; )
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 15:51Jag kan känna förståelse för att vissa personer reagerar som de gör för att de ser det här förslaget som ett i raden av liknande funktioner som om de infördes skulle resultera i följande:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32110000-32119999/
Jag kan känna förståelse för att vissa personer reagerar som de gör för att de ser det här förslaget som ett i raden av liknande funktioner som om de infördes skulle resultera i följande:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32110000-32119999/
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 15:53Nej, så vill vi naturligtvis inte ha det. Notera att T.S BARA ville ha ett enklare sätt att rapportera smygreklam och spam och jag tycker att det är det vi ska koncentrera oss på.
Snälla. Glöm vad jag skrev ovan. Jag menade verkligen inte det på allvar!
Nej, så vill vi naturligtvis inte ha det. Notera att T.S BARA ville ha ett enklare sätt att rapportera smygreklam och spam och jag tycker att det är det vi ska koncentrera oss på.
Snälla. Glöm vad jag skrev ovan. Jag menade verkligen inte det på allvar!
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 15:54Jag måste ändå erkänna att jag känner mig lite lätt stressad av den reaktionen som vissa av ens inlägg resulterar i. Det är nästan så att jag inte vågar skriva i forumet ö.h.t... Men det kanske är jag som är känslig?
Jag måste ändå erkänna att jag känner mig lite lätt stressad av den reaktionen som vissa av ens inlägg resulterar i. Det är nästan så att jag inte vågar skriva i forumet ö.h.t... Men det kanske är jag som är känslig?
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:00Bennu, nej det är inte bara du... 😉
Bennu, nej det är inte bara du... 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:00Är det svårt att skicka ett PM eller mail till Olle? Han brukar svara på mina när han har tid.
Är det svårt att skicka ett PM eller mail till Olle? Han brukar svara på mina när han har tid.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:06Nej, David (är det ok att jag kallar dig för David?). Det är inte svårt. Bara för att något inte är svårt innebär det inte att man inte kan f-ö-r-e-s-l-å att göra proceduren ännu enklare. Bara för att man föreslår något som skulle förenkla en procedur som
Nej, David (är det ok att jag kallar dig för David?). Det är inte svårt. Bara för att något inte är svårt innebär det inte att man inte kan f-ö-r-e-s-l-å att göra proceduren ännu enklare. Bara för att man föreslår något som skulle förenkla en procedur som
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:14Men det blir plottrigt med alla knappar hit o dit.
Det var några som loggade ut och då ska den knappen flyttas.
Jag skulle föredra färre knappar att klicka och bättre kontraster på de svarta knapparna i det blå fältet.
Gärna vita som resten av knapparn
Men det blir plottrigt med alla knappar hit o dit.
Det var några som loggade ut och då ska den knappen flyttas.
Jag skulle föredra färre knappar att klicka och bättre kontraster på de svarta knapparna i det blå fältet.
Gärna vita som resten av knapparn
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:34David: Bra svar! Varför sade du inte det från början? 😉
Vilka är "de svarta knapparna i det blå fältet"?
David: Bra svar! Varför sade du inte det från början? 😉
Vilka är "de svarta knapparna i det blå fältet"?