Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:09Mikael: Ok. Då tycker jag att det har blivit en höna av en fjäder.
Nuuu lägger jag ner denna diskussion. Har inte så mycket mer att tillägga. (eller jo, men jag censurerar det. ;))
Mikael: Ok. Då tycker jag att det har blivit en höna av en fjäder.
Nuuu lägger jag ner denna diskussion. Har inte så mycket mer att tillägga. (eller jo, men jag censurerar det. ;))
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:41Bennu, visst och samma höna (för att inte säga hönsgård) blev det pga Henriks fjäder-script för att sålla bort de personer han hade tröttnat på. Så den här överreaktionen var väl inte helt oväntad, trots att jag försökte så gott det gick att exemplifiera
Bennu, visst och samma höna (för att inte säga hönsgård) blev det pga Henriks fjäder-script för att sålla bort de personer han hade tröttnat på. Så den här överreaktionen var väl inte helt oväntad, trots att jag försökte så gott det gick att exemplifiera
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:45Äsch, Magnus! Jag (och många med mig) förstod ju vad du menade. Du får komma ihåg oss i stället! 🙂
Äsch, Magnus! Jag (och många med mig) förstod ju vad du menade. Du får komma ihåg oss i stället! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:47Tack B3D, ibland behövs det några vänliga ord bland alla negativa inlägg! (t+) Tack även till de som PM:at mig.
Tack B3D, ibland behövs det några vänliga ord bland alla negativa inlägg! (t+) Tack även till de som PM:at mig.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:51Jag hänger en del på flera andra fora, både svenska och utländska, och de flesta kör någon form av standardprogramvara, phpBB eller dylikt, och det kanske kommer som en överraskning för några av er här, men alla dessa standardprodukter har (ungefär) de k
Jag hänger en del på flera andra fora, både svenska och utländska, och de flesta kör någon form av standardprogramvara, phpBB eller dylikt, och det kanske kommer som en överraskning för några av er här, men alla dessa standardprodukter har (ungefär) de k
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:01Nu har jag sagt att jag inte skulle skriva, men nu gör jag det ändå (attans! ;):
"men där blev stämningen snabbt så otroligt otrevlig så jag ville inte posta där"
Det tycker jag är väldigt besynnerligt att det blir så faktiskt... Kan någon förklara för
Nu har jag sagt att jag inte skulle skriva, men nu gör jag det ändå (attans! ;):
"men där blev stämningen snabbt så otroligt otrevlig så jag ville inte posta där"
Det tycker jag är väldigt besynnerligt att det blir så faktiskt... Kan någon förklara för
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:32Det är egentligen inte alls så konstigt, det finns ett antal personer som inte diskuterar, utan bara INFORMERAR om vad som är rätt (dvs delger oss sin åsikt), och när dessa inte är överens så slår det gnistor, och i olyckliga fall kommer någon oskyldig i
Det är egentligen inte alls så konstigt, det finns ett antal personer som inte diskuterar, utan bara INFORMERAR om vad som är rätt (dvs delger oss sin åsikt), och när dessa inte är överens så slår det gnistor, och i olyckliga fall kommer någon oskyldig i
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:40Hmmm... Du menar att det beror på att vi alla är olika? 😉 Okej då! 😉 Fast nästa person som är dum mot mig biter jag i tån. Bara så ni vet. Om jag inte får ha min ogilla-knapp alltså! 😉
Äsch. Jag har svårt att behålla den allvarliga masken på. Lite trö
Hmmm... Du menar att det beror på att vi alla är olika? 😉 Okej då! 😉 Fast nästa person som är dum mot mig biter jag i tån. Bara så ni vet. Om jag inte får ha min ogilla-knapp alltså! 😉
Äsch. Jag har svårt att behålla den allvarliga masken på. Lite trö
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:00Jag tror att mängden knappar eller funktioner också beror lite på vilken typ av forum man är van vid eller gillar. Jag har tidigare mest hängt på phpbb-forum (en typ av färdig mall för ett forum så att man slipper bygga och koda det det från grunden själv
Jag tror att mängden knappar eller funktioner också beror lite på vilken typ av forum man är van vid eller gillar. Jag har tidigare mest hängt på phpbb-forum (en typ av färdig mall för ett forum så att man slipper bygga och koda det det från grunden själv
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:08Har de inte flera sidor på phpbb-forum? 🙂
Har de inte flera sidor på phpbb-forum? 🙂