Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:43Då ligger inte stollarna sömnlösa.
Min startsida, Min träning, Träningskompisar, Grupper osv
Då ligger inte stollarna sömnlösa.
Min startsida, Min träning, Träningskompisar, Grupper osv
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:49Aha. De är ljusgråa hos mig och jag tycker inte att de har för låg kontrast.
Aha. De är ljusgråa hos mig och jag tycker inte att de har för låg kontrast.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 17:22Tycker David har helt rätt. Diskussionen blir ju konstig om man inte kan följa vad alla tycker o tänker. Bara för man inte tycker som en TS eller hur debatten fortgår så ska väl inte det censueras. Är det nått man tycker är helt uppåt väggarna så mailar m
Tycker David har helt rätt. Diskussionen blir ju konstig om man inte kan följa vad alla tycker o tänker. Bara för man inte tycker som en TS eller hur debatten fortgår så ska väl inte det censueras. Är det nått man tycker är helt uppåt väggarna så mailar m
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 17:51"Diskussionen blir ju konstig om man inte kan följa vad alla tycker o tänker. Bara för man inte tycker som en TS eller hur debatten fortgår så ska väl inte det censueras. "
Jag kan inte minnas att en endaste person har sagt att man ska censurera åsikter
"Diskussionen blir ju konstig om man inte kan följa vad alla tycker o tänker. Bara för man inte tycker som en TS eller hur debatten fortgår så ska väl inte det censueras. "
Jag kan inte minnas att en endaste person har sagt att man ska censurera åsikter
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:01Ja, det har för inte alltför länge sedan varit uppe på förslag att trådskaparen ska kunna censurera andras inlägg i "sin" tråd.
Ja, det har för inte alltför länge sedan varit uppe på förslag att trådskaparen ska kunna censurera andras inlägg i "sin" tråd.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:03I denna tråd? Har jag missat i så fall.
I denna tråd? Har jag missat i så fall.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:05Nej, inte i just den här tråden.
Nej, inte i just den här tråden.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:10Så varför diskuterar vi det här och nu? 😉
Så varför diskuterar vi det här och nu? 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:23Som jag sa tidigare så reagerar nog ett antal skribenter på det man upplever som ett hot mot öppenheten på Funbeat. Det finns ett läger med personer som vill ha moderatorer, blockeringsnappar osv. Man ser det här förslaget som ett steg i samma riktning. D
Som jag sa tidigare så reagerar nog ett antal skribenter på det man upplever som ett hot mot öppenheten på Funbeat. Det finns ett läger med personer som vill ha moderatorer, blockeringsnappar osv. Man ser det här förslaget som ett steg i samma riktning. D
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:44Fast de där "svarta knapparna i blåa fältet" är ju flikar!? =)
Fast de där "svarta knapparna i blåa fältet" är ju flikar!? =)