Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatrask promenad/powerwalk
You need to log in to create posts and topics.

Det finns ju ett antal alternativ man kan välja mellan under träningstyp. Flytthjälp, meditation, trädgårdsarbete och jonglering tex, det är ju bra att det finns mycket att välja mellan, men träning kanske jag inte skulle klassa det som. Håller själv på o

Personligen registrerar jag bara promenad om den höjer pulsen (dvs jag går ordentligt fort).Träningsskor på fötterna och lunchen + ombyteströja i ryggsäcken.Går ofta till jobbet. Vanliga promenader på stan o dyl räknar inte jag som träning.

Samma här. Reggar bara om pulsen går upp, det är en jobbig och/eller lång promenad på (minst 45 minuter ungefär).

Jag reggar promenader (hundpromenader) eftersom jag har satt ett mål på minst en timmes promenad med hunden varje dag, förutom alla kortare rastningar naturligtvis. Jag räknar däremot inte in promenaderna i min träning.
Vad som är rask promenad är ju olik

Powerwalk är när det liksom mullrar i marken när man går. Folk hör dig innan de ser dig och flyttar på sig.

Hela du utstrålar makt och vilja och "här kommer jag".

(H)

YES!

Bästa förklaringen hittills!!

så det räknas inte som power walk när jag gick runt och spanade på omgivningarna med nya starkare linser idag? 😉

Kände du dig rusig av den makt som det innebär att äntligen se varje löv på träden? I så fall var det en självklar maktpromenad. (hv)

ja men då så. folks ansikten såg jag ju också 😀

Jessica, looking good now?