Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 17:01Det finns ju ett antal alternativ man kan välja mellan under träningstyp. Flytthjälp, meditation, trädgårdsarbete och jonglering tex, det är ju bra att det finns mycket att välja mellan, men träning kanske jag inte skulle klassa det som. Håller själv på o
Det finns ju ett antal alternativ man kan välja mellan under träningstyp. Flytthjälp, meditation, trädgårdsarbete och jonglering tex, det är ju bra att det finns mycket att välja mellan, men träning kanske jag inte skulle klassa det som. Håller själv på o
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:33Personligen registrerar jag bara promenad om den höjer pulsen (dvs jag går ordentligt fort).Träningsskor på fötterna och lunchen + ombyteströja i ryggsäcken.Går ofta till jobbet. Vanliga promenader på stan o dyl räknar inte jag som träning.
Personligen registrerar jag bara promenad om den höjer pulsen (dvs jag går ordentligt fort).Träningsskor på fötterna och lunchen + ombyteströja i ryggsäcken.Går ofta till jobbet. Vanliga promenader på stan o dyl räknar inte jag som träning.
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 19:37Samma här. Reggar bara om pulsen går upp, det är en jobbig och/eller lång promenad på (minst 45 minuter ungefär).
Samma här. Reggar bara om pulsen går upp, det är en jobbig och/eller lång promenad på (minst 45 minuter ungefär).
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 00:13Jag reggar promenader (hundpromenader) eftersom jag har satt ett mål på minst en timmes promenad med hunden varje dag, förutom alla kortare rastningar naturligtvis. Jag räknar däremot inte in promenaderna i min träning.
Vad som är rask promenad är ju olik
Jag reggar promenader (hundpromenader) eftersom jag har satt ett mål på minst en timmes promenad med hunden varje dag, förutom alla kortare rastningar naturligtvis. Jag räknar däremot inte in promenaderna i min träning.
Vad som är rask promenad är ju olik
Quote from Ida Holmström on 13 February 2008, 12:09Powerwalk är när det liksom mullrar i marken när man går. Folk hör dig innan de ser dig och flyttar på sig.
Hela du utstrålar makt och vilja och "här kommer jag".
(H)
Powerwalk är när det liksom mullrar i marken när man går. Folk hör dig innan de ser dig och flyttar på sig.
Hela du utstrålar makt och vilja och "här kommer jag".
(H)
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 14:06YES!
Bästa förklaringen hittills!!
YES!
Bästa förklaringen hittills!!
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 14:09så det räknas inte som power walk när jag gick runt och spanade på omgivningarna med nya starkare linser idag? 😉
så det räknas inte som power walk när jag gick runt och spanade på omgivningarna med nya starkare linser idag? 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 14:12Kände du dig rusig av den makt som det innebär att äntligen se varje löv på träden? I så fall var det en självklar maktpromenad. (hv)
Kände du dig rusig av den makt som det innebär att äntligen se varje löv på träden? I så fall var det en självklar maktpromenad. (hv)
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 14:19ja men då så. folks ansikten såg jag ju också 😀
ja men då så. folks ansikten såg jag ju också 😀
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 19:51Jessica, looking good now?
Jessica, looking good now?