Quote from Guest on 11 October 2010, 15:46Välkommen till premiärupplagan av rbtmaran den 20 november 2010. Det är som det låter: ett marathonlopp, fast lite längre och lite jobbigare.
Löpningen är i Hammarbybacken i Stockholm och man springer upp på framsidan av backen och ned på baksidan. 22 st
Välkommen till premiärupplagan av rbtmaran den 20 november 2010. Det är som det låter: ett marathonlopp, fast lite längre och lite jobbigare.
Löpningen är i Hammarbybacken i Stockholm och man springer upp på framsidan av backen och ned på baksidan. 22 st
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:56hahaha, migaaad så jobbigt!
hahaha, migaaad så jobbigt!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:59Ungefär som Vértex vad gäller distans och höjdmeter. 🙂
Ungefär som Vértex vad gäller distans och höjdmeter. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 16:16Förstår ni att ni kommer att vara tvungna att vara där en hel arbetsdag om jag ställer upp?
Glögg i camelbacken?
Förstår ni att ni kommer att vara tvungna att vara där en hel arbetsdag om jag ställer upp?
Glögg i camelbacken?
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 16:20Den dagen har jag visst tvättstugan....
Den dagen har jag visst tvättstugan....
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 18:57Jag har faktiskt planerat en "spelhajk" med mina scoutbarn den helgen.
Vilken otur. 🙂
Jag har faktiskt planerat en "spelhajk" med mina scoutbarn den helgen.
Vilken otur. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 19:01Hade ni inte kunnat flytta den här en vecka åt ena eller andra hållet? Råkar vara i Stockholm den helgen och kommer dessutom att bo i närheten.
Hade ni inte kunnat flytta den här en vecka åt ena eller andra hållet? Råkar vara i Stockholm den helgen och kommer dessutom att bo i närheten.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 19:22Då får du nog ställa upp Olle. Lite barfotalöpare i backen tror jag behövs för att konkurrera om medie-uppmärksamheten. Novemberkåsan går samma helg.
Är förresten inte 8 timmar lite väl snålt tilltagen maxtid?
Då får du nog ställa upp Olle. Lite barfotalöpare i backen tror jag behövs för att konkurrera om medie-uppmärksamheten. Novemberkåsan går samma helg.
Är förresten inte 8 timmar lite väl snålt tilltagen maxtid?
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 19:56Jag får se vad resten av klanen tycker. Hade ändå tänkt försöka få in ett långpass den där dagen men siktade på ungefär halva stäckan och en lite snällare bana. Hur är underlaget? Allt för konsten osv...
Jag får se vad resten av klanen tycker. Hade ändå tänkt försöka få in ett långpass den där dagen men siktade på ungefär halva stäckan och en lite snällare bana. Hur är underlaget? Allt för konsten osv...
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:06Taget! Vad glad jag blir, vilket underbart arr! Hoppas nu kung bore väntar på sig.
Taget! Vad glad jag blir, vilket underbart arr! Hoppas nu kung bore väntar på sig.