Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:21Har just kört ett pass i +2,5 grader på blöta vägar utan skor så jag vet inte om lite snö är tillräckligt för att jag ska ta mitt förnuft till fånga. Är nog lite som du, Elin, ju sjukare idén är, ju mer intresserad blir jag. Den lilla detaljen att jag int
Har just kört ett pass i +2,5 grader på blöta vägar utan skor så jag vet inte om lite snö är tillräckligt för att jag ska ta mitt förnuft till fånga. Är nog lite som du, Elin, ju sjukare idén är, ju mer intresserad blir jag. Den lilla detaljen att jag int
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:25Nej men det är inte jag heller. Men man kommer få gott om tid att återhämta sig från "löpningen" när man kravlar upp sista biten för backen. 😉
Nej men det är inte jag heller. Men man kommer få gott om tid att återhämta sig från "löpningen" när man kravlar upp sista biten för backen. 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:28Och när man är klar ska man ner igen :D.
Och när man är klar ska man ner igen :D.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:28Hmm, kanske kunde vara en affärsidé att försöka kränga pulkor eller dylikt på toppen mot slutet av racet för alla som ska ta sig hem sedan. 😉
Hmm, kanske kunde vara en affärsidé att försöka kränga pulkor eller dylikt på toppen mot slutet av racet för alla som ska ta sig hem sedan. 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:32Givet!
Detta är nu bokat och klart - familjen får säga vad de vill. Tur att jag kan köra Stockholm Rogaining som snabbpass veckan innan så kroppen kommer i form!
Givet!
Detta är nu bokat och klart - familjen får säga vad de vill. Tur att jag kan köra Stockholm Rogaining som snabbpass veckan innan så kroppen kommer i form!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:48Det här var det grisigaste jag hört talas om. Kan inte föreställa mig ansträngningen.
Det här var det grisigaste jag hört talas om. Kan inte föreställa mig ansträngningen.
Quote from Lars Breström on 11 October 2010, 22:14DÅRAR!
Den här gången står jag inte som funktionär, ja ska deffinitivt vara med!
DÅRAR!
Den här gången står jag inte som funktionär, ja ska deffinitivt vara med!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 22:20Vad trevligt med intresset. Vi var inne på 10 timmar först, men ändrade till 8 timmar.
Men ok då!
Vi ändrar till 10 timmar maxtid.
Då blir det nog ytterligare ett tillfälle till med varm dryck.
Vi kanske får ta in betalning i förväg om intresset verka
Vad trevligt med intresset. Vi var inne på 10 timmar först, men ändrade till 8 timmar.
Men ok då!
Vi ändrar till 10 timmar maxtid.
Då blir det nog ytterligare ett tillfälle till med varm dryck.
Vi kanske får ta in betalning i förväg om intresset verka
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 23:12Äntligen!
Äntligen!
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 08:47Varför inte glögg?
Det har jag serverat en gång på ett marathonlopp i minus 8 + 3 dm nysnö..
Men jag var taskig. 😉
Bara för de, som var ute över 4 timmar.Varvbana : 8 varv. Bara!!!!
Varför inte glögg?
Det har jag serverat en gång på ett marathonlopp i minus 8 + 3 dm nysnö..
Men jag var taskig. 😉
Bara för de, som var ute över 4 timmar.
Varvbana : 8 varv. Bara!!!!