Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 09:26Jag tar detta som ett annorlunda träningspass. Om jag klarar 21 varv får vi se då.
Jag tar detta som ett annorlunda träningspass. Om jag klarar 21 varv får vi se då.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:24Angående halvmaraspåret,
kanske skulle arrangören kunna skapa en resultatlista där alla deltagare omnämns, och att de eventuella brytarna noteras med namn, antal varv och tid? Exempelvis
Johan Fogelberg, Stockholm Långdistansklubb, 12 varv, 3:15
Fast
Angående halvmaraspåret,
kanske skulle arrangören kunna skapa en resultatlista där alla deltagare omnämns, och att de eventuella brytarna noteras med namn, antal varv och tid? Exempelvis
Johan Fogelberg, Stockholm Långdistansklubb, 12 varv, 3:15
Fast
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 12:42Du läser mina tankar Johan. Precis så hade vi tänkt skriva...samt ett DNF.
Du läser mina tankar Johan. Precis så hade vi tänkt skriva...samt ett DNF.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 13:23Det är kanon, antal varv, tid och ett litet dnf i kanten. Lite ska man skämmas om man kliver av. Likväl ska man hylla dom som kör hela loppet!
Det är kanon, antal varv, tid och ett litet dnf i kanten. Lite ska man skämmas om man kliver av. Likväl ska man hylla dom som kör hela loppet!
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 12:196 st på startlistan än så länge. (t+)
6 st på startlistan än så länge. (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:03Efter årets tävling kommer det att ske en utvärdering huruvida det ska bli fler klasser. Får se vad vi kan hitta på. Tanken är att det ska vara en annorlunda tävling i alla fall.
Träna på nu!
Efter årets tävling kommer det att ske en utvärdering huruvida det ska bli fler klasser. Får se vad vi kan hitta på. Tanken är att det ska vara en annorlunda tävling i alla fall.
Träna på nu!
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 19:53Alltid bra med en klass i stället för en massa klasser. I Norge blir man tokig efter ett lopp för det är så många klasser i olika åldersgrupper och oftast kan man inte se vem som varit snabbast om man inte lusläser hela resultatlistan.
Alltid bra med en klass i stället för en massa klasser. I Norge blir man tokig efter ett lopp för det är så många klasser i olika åldersgrupper och oftast kan man inte se vem som varit snabbast om man inte lusläser hela resultatlistan.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:04Tränade lite i snömodden i backen idag. Hur är det med stavar? Tillåtet eller inte tillåtet?
Tränade lite i snömodden i backen idag. Hur är det med stavar? Tillåtet eller inte tillåtet?
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:37Jag funderar också på att ha stavar, bra för att undvika ont på framsidan av låren.
Jag funderar också på att ha stavar, bra för att undvika ont på framsidan av låren.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 19:06Är arbetsvägen nedför så brant??
Det borde väl gå att "rulla" nedför utan att behöva "bromsa" med låren. Annars är det väl bara att öka farten nedför...
Är arbetsvägen nedför så brant??
Det borde väl gå att "rulla" nedför utan att behöva "bromsa" med låren. Annars är det väl bara att öka farten nedför...