Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 19:25Om stavar är tillåtna så ska jag använda dem främst för uppförslöpan.
Nedför är det egentligen inte så brant. Om man har hyfsat bra teknik så kan man låta det rulla på med ett vilande löpsteg (jag tränar på det och blir bättre och bättre).
Men igår när
Om stavar är tillåtna så ska jag använda dem främst för uppförslöpan.
Nedför är det egentligen inte så brant. Om man har hyfsat bra teknik så kan man låta det rulla på med ett vilande löpsteg (jag tränar på det och blir bättre och bättre).
Men igår när
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 21:17Knixen kan lätt undvikas genom att gå på skrå uppför stenkanten bredvid. Det blir väl kanske 4-5 meter längre men du slipper bergsklättringen.
Knixen kan lätt undvikas genom att gå på skrå uppför stenkanten bredvid. Det blir väl kanske 4-5 meter längre men du slipper bergsklättringen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 00:34Höjdmässigt samma, typ...men gör som ni vill.
Höjdmässigt samma, typ...men gör som ni vill.
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 20:03Låter som en härligt tokigt lopp. Tyvärr nog inte i form för det här året. Får hoppas på att det blir en årligt lopp så jag kan ställa upp till nästa år 🙂 . Men lockar att ställa upp ändå och se hur många varv jag kommer 🙂
Låter som en härligt tokigt lopp. Tyvärr nog inte i form för det här året. Får hoppas på att det blir en årligt lopp så jag kan ställa upp till nästa år 🙂 . Men lockar att ställa upp ändå och se hur många varv jag kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:57Vi har lite planer för nästa år. Mer info kommer under vintern.
12 st anmälda än så länge.
Vi har lite planer för nästa år. Mer info kommer under vintern.
12 st anmälda än så länge.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:49Jag testade ett längre pass i backen igår i regn och med lite vind. Det kändes som realistiska förhållanden. Tyvärr var jag rejält blöt och kall efter 2 timmar. Och under maran lär ju tiden bli aningen längre. Detaljer som kläder och energi lär vara värda
Jag testade ett längre pass i backen igår i regn och med lite vind. Det kändes som realistiska förhållanden. Tyvärr var jag rejält blöt och kall efter 2 timmar. Och under maran lär ju tiden bli aningen längre. Detaljer som kläder och energi lär vara värda
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 14:46Tog också ett långpass förbi igår och körde fyra varv på banan. Får hoppas att det regnar mindre den 20:e. Det var riktigt lerigt och blött, speciellt bredvid kolonilotterna.
Tog också ett långpass förbi igår och körde fyra varv på banan. Får hoppas att det regnar mindre den 20:e. Det var riktigt lerigt och blött, speciellt bredvid kolonilotterna.
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 17:01(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 23:14I morgon kväll är det dags igen för löpning i Hammarbybacken. Trots vetskapen om mörkret och utsikten att det kommer att bli blött så längtar jag! Tokigt va?
Jag tar rbtmaran på allra största allvar. Känns aningen knasigt men det beror nog på de yttre fö
I morgon kväll är det dags igen för löpning i Hammarbybacken. Trots vetskapen om mörkret och utsikten att det kommer att bli blött så längtar jag! Tokigt va?
Jag tar rbtmaran på allra största allvar. Känns aningen knasigt men det beror nog på de yttre fö
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 23:21@Johan
Jag siktar på att vara publik! I alla fall en stund...
@Johan
Jag siktar på att vara publik! I alla fall en stund...