Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 22:22Jag måste vara galen, men jag är lite sugen på att ställa upp. Har jag tur får jag med mig upp till tre träningskompisar också. Mellan noll och fyra stycken potentiella tillskott till startlistan med andra ord.
Jag måste vara galen, men jag är lite sugen på att ställa upp. Har jag tur får jag med mig upp till tre träningskompisar också. Mellan noll och fyra stycken potentiella tillskott till startlistan med andra ord.
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 22:26Jomen visst är jag för att dubbla. Jag har varit på lagkamraterna (vi är 6 st som rogainar) men ingen vågar (eller är tillräckligt dum?) för att haka. Men som sagt en sak i sänder, börjar med 6 timmars rogainande på lördag. Blir det så mycket asfalt som m
Jomen visst är jag för att dubbla. Jag har varit på lagkamraterna (vi är 6 st som rogainar) men ingen vågar (eller är tillräckligt dum?) för att haka. Men som sagt en sak i sänder, börjar med 6 timmars rogainande på lördag. Blir det så mycket asfalt som m
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 22:27Pelle K, du är i gott sällskap. Samtliga vi som ställer upp i det här loppet är galna. Var vi det inte innan så är vi det utan tvekan nu.
Pelle K, du är i gott sällskap. Samtliga vi som ställer upp i det här loppet är galna. Var vi det inte innan så är vi det utan tvekan nu.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 08:55Marie...har justerat felstavningen. (t+)
Väder den 20/11, enligt SMHI:
-3 grader, 3-4 m/s NV, uppehåll
Solen:
Upp kl. 07:53 Ner kl. 15:12Fast väderprognosen kommer ju inte att stämma:-(...det går inte att spå väder 10 dagar bort.
Marie...har justerat felstavningen. (t+)
Väder den 20/11, enligt SMHI:
-3 grader, 3-4 m/s NV, uppehåll
Solen:
Upp kl. 07:53 Ner kl. 15:12
Fast väderprognosen kommer ju inte att stämma:-(...det går inte att spå väder 10 dagar bort.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 19:18Pälle, ger du upp redan????
Ladonia Fellrunners är representerade bara så du vet...Jag siktar på att köra hela distansen.
Pälle, ger du upp redan????
Ladonia Fellrunners är representerade bara så du vet...Jag siktar på att köra hela distansen.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 21:08Jag räknar med att komma - det blir ungefär som en dag på Transalpine Run både vad det gäller längd och stigning.
Jag räknar med att komma - det blir ungefär som en dag på Transalpine Run både vad det gäller längd och stigning.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 12:59Mats>> Pälle ger aldrig upp (#) däremot ska han springa i 6 timmar med en oändligt mycket bättre tränad Tomas på morgondagens Rogaining. Jag vet helt säkert att han (Pälle alltså Tomas kommer väl bara att bli lite anfådd) kommer att bli rejält paj i benen
Mats>> Pälle ger aldrig upp (#) däremot ska han springa i 6 timmar med en oändligt mycket bättre tränad Tomas på morgondagens Rogaining. Jag vet helt säkert att han (Pälle alltså Tomas kommer väl bara att bli lite anfådd) kommer att bli rejält paj i benen
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 17:22Pälle: Svar på varför det inte är några Ladonia Fellrunners med på Rogainingen. Vi tävlar alltid i shorts. Det finns nån löjlig regel att man måste ha heltäckande klädsel när man springer OL. Åkte inte Krister fast förra helgen när han visade vaderna? Är
Pälle: Svar på varför det inte är några Ladonia Fellrunners med på Rogainingen. Vi tävlar alltid i shorts. Det finns nån löjlig regel att man måste ha heltäckande klädsel när man springer OL. Åkte inte Krister fast förra helgen när han visade vaderna? Är
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 19:59Mange, ska vi raka benen också så vi blir riktigt snabba?
Mange, ska vi raka benen också så vi blir riktigt snabba?
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 20:31Eftersom jag tror att vädret kan bli lite små kyligt så tror jag att jag föredrar komfort före snabbhet.
Eftersom jag tror att vädret kan bli lite små kyligt så tror jag att jag föredrar komfort före snabbhet.