Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 08:53Glögg serveras på vanliga rbt den 13 december.
Glögg serveras på vanliga rbt den 13 december.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 08:55Härmis. 😉
Härmis. 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 12:32Doping?
PS: Jag kommer, även om det serveras saffransglögg spetsad med vaniljmint och päroncognac (enligt Berglins recept).
Doping?
PS: Jag kommer, även om det serveras saffransglögg spetsad med vaniljmint och päroncognac (enligt Berglins recept).
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 13:42tyckte först det skulle var kul med maran i nov sen läste jag vidare.....
jag har bokat in tvätsstugan hemma den dagen 🙂
tyckte först det skulle var kul med maran i nov sen läste jag vidare.....
jag har bokat in tvätsstugan hemma den dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 19:07Jag kommer nog springa, men dock tror jag att det blir bara halva loppet. Kanske det går att ha en"halvmara" klass också?
Jag kommer nog springa, men dock tror jag att det blir bara halva loppet. Kanske det går att ha en"halvmara" klass också?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 19:16Om det blir en halvmaraklass så kommer jag, fast till helmaran förstås. Sån är jag.
Om det blir en halvmaraklass så kommer jag, fast till helmaran förstås. Sån är jag.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 20:59Jag har inget inbokat den dagen.
Jag gillar varvbanor.
Jag tycker om att springa långt.
Jag älskar utmaningar.
Jag behöver tänka på saken (H)
Jag har inget inbokat den dagen.
Jag gillar varvbanor.
Jag tycker om att springa långt.
Jag älskar utmaningar.
Jag behöver tänka på saken (H)
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 22:46Vad skulle det vara för poäng med att ha en halvmaraklass?
Vad skulle det vara för poäng med att ha en halvmaraklass?
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 07:42Poäng kanske det inte finns. Det är väl bara att kliva av efter 10- 11 varv.
Eftersom det är en rundbana så skulle det vara enkelt att köra två distanser. Det var mer så jag tänkte.
Poäng kanske det inte finns. Det är väl bara att kliva av efter 10- 11 varv.
Eftersom det är en rundbana så skulle det vara enkelt att köra två distanser. Det var mer så jag tänkte.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 08:09Det här är en annorlunda tävling...och då blir det inte kortare än en helmara.
Det här är en annorlunda tävling...och då blir det inte kortare än en helmara.