Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:10Tyvärr är det 16/32-makadam i första halvan av backen nedför och den lilla förstaknixen innan långa backen uppför. Annars är det fingrusad parkväg, stig, stenar och rötter.
Tyvärr är det 16/32-makadam i första halvan av backen nedför och den lilla förstaknixen innan långa backen uppför. Annars är det fingrusad parkväg, stig, stenar och rötter.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:28Jag konstaterade just det i soffan här att jag brukar haka på och säga ja till allt som låter idiotiskt och jävligt men det här var nog i värsta laget till och med för mig. 😀
Jag konstaterade just det i soffan här att jag brukar haka på och säga ja till allt som låter idiotiskt och jävligt men det här var nog i värsta laget till och med för mig. 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:33Hmm, det tog inte många minuter innan jag började tycka att det faktiskt lät som en ganska kul idé. 😀
Hmm, det tog inte många minuter innan jag började tycka att det faktiskt lät som en ganska kul idé. 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:375 minuter för att vara exakt... 😉 Jag följer er med spänning!
5 minuter för att vara exakt... 😉 Jag följer er med spänning!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:48Ja, Elin nu när du missade SUM tycker jag att du ska ge dig på det här. Jag kan nog slita mig från tvätten och komma och heja när du kör dina sista varv.
Ja, Elin nu när du missade SUM tycker jag att du ska ge dig på det här. Jag kan nog slita mig från tvätten och komma och heja när du kör dina sista varv.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:52vad står rbt för?
vad står rbt för?
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:53Rogers BergsTävling
Rogers BergsTävling
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:54Ah! Ok, det har jag hört förr...
Ah! Ok, det har jag hört förr...
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:12Makadam på nervägen? Verkar korkat att köra barfota då. Med andra ord borde det passa mig perfekt. 😉 Har lagt in den i kalendern tills vidare i alla fall. Får se hur det blir...
Makadam på nervägen? Verkar korkat att köra barfota då. Med andra ord borde det passa mig perfekt. 😉 Har lagt in den i kalendern tills vidare i alla fall. Får se hur det blir...
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:16Olle: Du får hoppas på snö och is. 🙂
Olle: Du får hoppas på snö och is. 🙂