Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:06Själv har jag sprungit orientering i 34 säsonger men har inte stött på fenomenet med heltäckande buskar som klädsel som Janne förordar.
(H)
Själv har jag sprungit orientering i 34 säsonger men har inte stött på fenomenet med heltäckande buskar som klädsel som Janne förordar.
(H)
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:09Jag ser backen från jobbet och jag har nämnt detta event för mina kollegor. De fattar inte att någon vill göra det men jag är lite sugen på att komma och titta. Vet inte hur schemat ser ut bara.
Jag ser backen från jobbet och jag har nämnt detta event för mina kollegor. De fattar inte att någon vill göra det men jag är lite sugen på att komma och titta. Vet inte hur schemat ser ut bara.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:13Loppet börjar klockan 9:00. Maxtiden är 10 timmar. Från ca 15:50 är det pannlampa på som gäller vilket ger en lite myspysigare stämning. Jag tänkte ta med en rekorderligt stor termos riktig glögg och en burk pepparkakor. De som släpar sig upp på toppen fö
Loppet börjar klockan 9:00. Maxtiden är 10 timmar. Från ca 15:50 är det pannlampa på som gäller vilket ger en lite myspysigare stämning. Jag tänkte ta med en rekorderligt stor termos riktig glögg och en burk pepparkakor. De som släpar sig upp på toppen fö
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:18Det är nog inte helt omöjligt att jag kommer förbi och hejjar lite, ska nog kunna ta med något hembakat att bjuda på i så fall. *försöker desperat hitta ännu mer folk som vill käka upp grejerna som mitt enorma bakningsbehov resulterar i*
Det är nog inte helt omöjligt att jag kommer förbi och hejjar lite, ska nog kunna ta med något hembakat att bjuda på i så fall. *försöker desperat hitta ännu mer folk som vill käka upp grejerna som mitt enorma bakningsbehov resulterar i*
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 21:34Nu dök den där Mikaela upp... visst var det den där puman som persade på tjemilen...
Nu dök den där Mikaela upp... visst var det den där puman som persade på tjemilen...
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2010, 21:46Jo Mikaela, du är rätt bra på springning va?
Jo Mikaela, du är rätt bra på springning va?
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 22:53Nu är det 24 st som är anmälda. Riktigt trevligt!
Det går att anmäla sig i morgon, tisdag också. (t+)
Nu är det 24 st som är anmälda. Riktigt trevligt!
Det går att anmäla sig i morgon, tisdag också. (t+)
Quote from ellen olsson on 15 November 2010, 23:07Elin: Har du inte min adress? 😉
Elin: Har du inte min adress? 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 07:1425 st anmälda. (t+)
25 st anmälda. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 08:04Fredrik: Jag sa ju att de endast finns för avhämtning. Alternativt för leverans inom gångavstånd från Söder. 😉
Fredrik: Jag sa ju att de endast finns för avhämtning. Alternativt för leverans inom gångavstånd från Söder. 😉