Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 21:27Jag står över. Trots allt kaxande i början av tråden så vann den logiska sidan av mig till slut. Jag har helt enkelt ine 6-8 timmar över den dagen. Det skulle nämligen ta så lång tid för mig att ta mig runt i den form jag är nu. Kanske dyker upp och förun
Jag står över. Trots allt kaxande i början av tråden så vann den logiska sidan av mig till slut. Jag har helt enkelt ine 6-8 timmar över den dagen. Det skulle nämligen ta så lång tid för mig att ta mig runt i den form jag är nu. Kanske dyker upp och förun
Quote from Funbeat user on 16 November 2010, 22:3931 st anmälda. (t+)
31 st anmälda. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 07:35Det är 34 st anmälda och det är över förväntan, vilket naturligtvis är enormt roligt.
Ni som inte springer får gärna komma och heja och peppa. Det behövs, eftersom det handlar om ett marathonlopp i Hammarbybacken.
Starten är kl. 09.00 den 20 november.
Det är 34 st anmälda och det är över förväntan, vilket naturligtvis är enormt roligt.
Ni som inte springer får gärna komma och heja och peppa. Det behövs, eftersom det handlar om ett marathonlopp i Hammarbybacken.
Starten är kl. 09.00 den 20 november.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 09:09Lite frågor.
Var sker avprickningen?
Skall man ha med sig egen nummerlapp?
För övrigt borde det väl bli 24 ggr man skall upp på toppen, förutsatt man vill lämna en väska där innan starten.
Lite frågor.
Var sker avprickningen?
Skall man ha med sig egen nummerlapp?
För övrigt borde det väl bli 24 ggr man skall upp på toppen, förutsatt man vill lämna en väska där innan starten.
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 09:39Kompletterande , eller ytterligare information:
Anmälan och avprickning sker på toppen av Hammarbybacken. Där lämnar man sin väska och får sin nummerlapp.
Sedan går man gemensamt ned till foten av backen där starten sker.
Jag ska komplettera med inform
Kompletterande , eller ytterligare information:
Anmälan och avprickning sker på toppen av Hammarbybacken. Där lämnar man sin väska och får sin nummerlapp.
Sedan går man gemensamt ned till foten av backen där starten sker.
Jag ska komplettera med inform
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 11:5036 st nu. Det kom in två till i damklassen.(t+)
36 st nu. Det kom in två till i damklassen.(t+)
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 14:37Vad kul med fler kvinnor 🙂
Håller för fullt på med att planera vad som ska finnas med i "fikakorgen" för det lär bli en låååååååång dag på Söder 😀
Vad kul med fler kvinnor 🙂
Håller för fullt på med att planera vad som ska finnas med i "fikakorgen" för det lär bli en låååååååång dag på Söder 😀
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 16:05Första reaktionen när man läser är att det är rena galenskaperna, andra reaktion gav ett visst sug i springa tarmen och tredje reaktion blev en anmälan....Och nu ligger jag uppe på den officiella startlistan....
Vad har jag gett mig in på...Galenskaper!!
Första reaktionen när man läser är att det är rena galenskaperna, andra reaktion gav ett visst sug i springa tarmen och tredje reaktion blev en anmälan....Och nu ligger jag uppe på den officiella startlistan....
Vad har jag gett mig in på...Galenskaper!!
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 19:07Tips: Ladda pannlampan. Glöm inte det.
Vi vill inte att ni stukar fötterna.
Tips: Ladda pannlampan. Glöm inte det.
Vi vill inte att ni stukar fötterna.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:02Ser ut att bli +1 grad med snö och kryddat med en vind på 6 m/s på lördag.
Underbart! (t+)
Ser ut att bli +1 grad med snö och kryddat med en vind på 6 m/s på lördag.
Underbart! (t+)