Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:57Hur det nu än blir med heltäckande buskar och elaka vargar önskar jag alla galningar go tur. Och det blir nog mer publik än ni tror för fortfarande gäller att det här vill man inte missa. 😀
Hur det nu än blir med heltäckande buskar och elaka vargar önskar jag alla galningar go tur. Och det blir nog mer publik än ni tror för fortfarande gäller att det här vill man inte missa. 😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:21Lite över nollan, lite nederbörd, lite vind.
Som det ska vara alltså...(t+)
Får väl se vad man tycker på lördag kväll.
Lite över nollan, lite nederbörd, lite vind.
Som det ska vara alltså...(t+)
Får väl se vad man tycker på lördag kväll.
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2010, 22:15+1 på den temperaturen .-)
+1 på den temperaturen .-)
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 07:19....undrar vad arrangörerna tänkte på när de valde denna november lördag....de kommer ju frysa rumpan av sig 🙁
Vill iallafall tacka (så här innan start) för att ni lyckats dra mig ur sängen och i löparkläderna.
Vi ses snart 😀
....undrar vad arrangörerna tänkte på när de valde denna november lördag....de kommer ju frysa rumpan av sig 🙁
Vill iallafall tacka (så här innan start) för att ni lyckats dra mig ur sängen och i löparkläderna.
Vi ses snart 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 07:45Det är ju inte kallt ute i alla fall, även om platsen på toppen är synnerligen utsatt. (#)
Årets Råsta runt tog nog priset för arrangörerna med -13, ymnigt snöfall och storm.
Jag kommer en stund idag och hejar på.
Det är ju inte kallt ute i alla fall, även om platsen på toppen är synnerligen utsatt. (#)
Årets Råsta runt tog nog priset för arrangörerna med -13, ymnigt snöfall och storm.
Jag kommer en stund idag och hejar på.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 13:45Sprang dit nu på fm och sprang ETT varv. Jobbigt nog. Dom som stod på startlinjen i morse är mina vardagshjältar. Dom har mycket emot sej.
Klättringen upp på toppen är löjligt halkig med snöslask hela vägen. Med rätt skor så går det väl hyggligt men den h
Sprang dit nu på fm och sprang ETT varv. Jobbigt nog. Dom som stod på startlinjen i morse är mina vardagshjältar. Dom har mycket emot sej.
Klättringen upp på toppen är löjligt halkig med snöslask hela vägen. Med rätt skor så går det väl hyggligt men den h
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 16:10Hur kunde jag missa dig Peter?
Det höll inte hela vägen för mig. Till extrem frustration tvingades jag bryta.
Förmodligen bromsade jag sönder en muskel (bromsmuskeln kanske, finns det en sådan?) bakom höger knä. Jag tog det lugnt enligt plan och väldig
Hur kunde jag missa dig Peter?
Det höll inte hela vägen för mig. Till extrem frustration tvingades jag bryta.
Förmodligen bromsade jag sönder en muskel (bromsmuskeln kanske, finns det en sådan?) bakom höger knä. Jag tog det lugnt enligt plan och väldig
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 17:51Bra jobbat Micke och klokt av dig att bryta. Du såg stark ut ända tills du fick ont och vi pratade faktiskt om dig innan vi såg att du fick ont - då vi sa att "Micke kommer fullfölja om han inte får någon skada - han viker sig inte för trötthet". Så blev
Bra jobbat Micke och klokt av dig att bryta. Du såg stark ut ända tills du fick ont och vi pratade faktiskt om dig innan vi såg att du fick ont - då vi sa att "Micke kommer fullfölja om han inte får någon skada - han viker sig inte för trötthet". Så blev
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:41Är det inte möjligt att lägga loppet tidigare än 20 November. Jag är intresserad av den här typen av maratonlopp, men med denna årstids underlag och allt är det inte optimalt. Men ni kanske har tänkt att det ska ligga i slutet av november för att det just
Är det inte möjligt att lägga loppet tidigare än 20 November. Jag är intresserad av den här typen av maratonlopp, men med denna årstids underlag och allt är det inte optimalt. Men ni kanske har tänkt att det ska ligga i slutet av november för att det just
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 20:52Stod precis nedanför backen strax innan tolv och såg nog de flesta som deltog i alla fall, den ena starkare än den andra! Var roligt att titta på men jag var rätt nöjd med att just titta på!
Stod precis nedanför backen strax innan tolv och såg nog de flesta som deltog i alla fall, den ena starkare än den andra! Var roligt att titta på men jag var rätt nöjd med att just titta på!