Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 21:06Segrare i rbtmaran:
1:a i damklassen var Linda Forsström, Sundbybergs Skidor, på tiden 5.22.42.
1:a i herrklassen var Mattias Ekstrand, Nacka-Värmdö Skidklubb på tiden 3.54.11.
Alla resultat och mer info på söndag. Inslag av svimning och lagning av sår
Segrare i rbtmaran:
1:a i damklassen var Linda Forsström, Sundbybergs Skidor, på tiden 5.22.42.
1:a i herrklassen var Mattias Ekstrand, Nacka-Värmdö Skidklubb på tiden 3.54.11.
Alla resultat och mer info på söndag. Inslag av svimning och lagning av sår
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 21:13Tack alla för en härlig novemberdag!! Det var riktigt roligt att vara med och jag kommer gärna tillbaka. Härlig stämning bland alla deltagare och superbt stöd från Roger och Thomas (som verkligen fick en heldag i backen;)). Kul också med de som kom dit oc
Tack alla för en härlig novemberdag!! Det var riktigt roligt att vara med och jag kommer gärna tillbaka. Härlig stämning bland alla deltagare och superbt stöd från Roger och Thomas (som verkligen fick en heldag i backen;)). Kul också med de som kom dit oc
Quote from Therese Linner on 21 November 2010, 00:093:54:11! Det är ju grymt! Jag är imponerad...
3:54:11! Det är ju grymt! Jag är imponerad...
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:18Hoppas alla mår bra idag. Och att ni med utan för stora problmen kan ta er ur sängen..
Fan va grymma ni var igår.
Roger
Hoppas alla mår bra idag. Och att ni med utan för stora problmen kan ta er ur sängen..
Fan va grymma ni var igår.
Roger
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:22Resultatlistan är klar, med reservation för eventuella fel.
http://rbtmaran.wordpress.com/
Klicka på Resultatlista högst uppe
Håller med Roger...ni var grymma! (t+)
Sammanfattningsvis var det jätteroligt att arrangera tävlingen och jag tror med säker
Resultatlistan är klar, med reservation för eventuella fel.
http://rbtmaran.wordpress.com/
Klicka på Resultatlista högst uppe
Håller med Roger...ni var grymma! (t+)
Sammanfattningsvis var det jätteroligt att arrangera tävlingen och jag tror med säker
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:28Fantastiskt imponerande prestationer av er alla som deltog! Hatten av!
/Pelle
Fantastiskt imponerande prestationer av er alla som deltog! Hatten av!
/Pelle
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:59Jag försökte spana från jobbet i går men jag såg er inte. Lite intressant att vinnarna kom från skidklubbar, de kanske gillade underlaget 😉
Jag försökte spana från jobbet i går men jag såg er inte. Lite intressant att vinnarna kom från skidklubbar, de kanske gillade underlaget 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 17:14Ojojoj vilken träningsvärk jag har idag.... i axlarna och triceps.
Kul att få vara med på en annorlunda tävling 🙂
Ojojoj vilken träningsvärk jag har idag.... i axlarna och triceps.
Kul att få vara med på en annorlunda tävling 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:16marie, det kallas "stavfel" va? =)
marie, det kallas "stavfel" va? =)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 16:54@Maria
Haha - det gör det nog 😀
@Maria
Haha - det gör det nog 😀