Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 23:04Mitt tips till dig är att hålla reda på tiden och strunta i sträckan, jag tror det är lättar att motivera sig till de längre passen, då tiden går lika fort om man går lite grand istället för att springa.
Mitt tips till dig är att hålla reda på tiden och strunta i sträckan, jag tror det är lättar att motivera sig till de längre passen, då tiden går lika fort om man går lite grand istället för att springa.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 23:24jag skrev lite fel: menade att jag struntar i tiden per km (tänker tid som tid/km)
tiden jag ska vara ute och kuta brukar jag bestämma innan rundan
jag skrev lite fel: menade att jag struntar i tiden per km (tänker tid som tid/km)
tiden jag ska vara ute och kuta brukar jag bestämma innan rundan
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 16:59Nu har det snart gått 4 månader och jag tänkte återrapportera lite här hur det har gått 🙂
Jag har haft lite småskador på vägen men med hjälp av streching har det blivit bra.
På 5km Jag har förbättrat mitt tempo från ca 7.10 min/km till
ca 6.20 min/km.
Nu har det snart gått 4 månader och jag tänkte återrapportera lite här hur det har gått 🙂
Jag har haft lite småskador på vägen men med hjälp av streching har det blivit bra.
På 5km Jag har förbättrat mitt tempo från ca 7.10 min/km till
ca 6.20 min/km.
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 17:19Man blir vad och det man tränar
Man blir vad och det man tränar
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 17:31Trevlig läsning, och kul att det går så bra för dig björn!
Kämpa på så ska du se att GV kommer gå finfint också =)!
Lycka till!
Trevlig läsning, och kul att det går så bra för dig björn!
Kämpa på så ska du se att GV kommer gå finfint också =)!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 18:20Strålande jobbat. Visst är resultatförbättringarna bra men det som är mest imponerande är att du håller i träningen trots att det kan vara lite jobbigare att ta sig ut den här årstiden.
Håller du i löpträningen och låter bli att bli skadad kommer du bli
Strålande jobbat. Visst är resultatförbättringarna bra men det som är mest imponerande är att du håller i träningen trots att det kan vara lite jobbigare att ta sig ut den här årstiden.
Håller du i löpträningen och låter bli att bli skadad kommer du bli
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 19:07Håll ut Björn så kommer det där att gå bra (t+)
Håll ut Björn så kommer det där att gå bra (t+)
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 11:37Jag måste få tacka alla som skriver här på FB, det är mycket tack vare ER man håller motivationen uppe när det går tungt!!!
All POSITIVETET och PEPPANDE och STÖTTNING är enormt mycket värt(t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Tack ALLA 😀
Jag måste få tacka alla som skriver här på FB, det är mycket tack vare ER man håller motivationen uppe när det går tungt!!!
All POSITIVETET och PEPPANDE och STÖTTNING är enormt mycket värt
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Tack ALLA 😀
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 10:52Trodde först du menade SUB 1h20min på GBG-varvet:) Det hade nog varit lite i värsta laget men 2h absolut! Gå ut lungt med träningen och kör kontinuerligt så kommer det gå fint!
//Daniel
Trodde först du menade SUB 1h20min på GBG-varvet:) Det hade nog varit lite i värsta laget men 2h absolut! Gå ut lungt med träningen och kör kontinuerligt så kommer det gå fint!
//Daniel