Quote from Guest on 10 July 2008, 00:07Dricka red bull under träingen, bra eller anus?
Dricka red bull under träingen, bra eller anus?
Quote from ellen olsson on 10 July 2008, 00:17Det smakar väl anus?
Det smakar väl anus?
Quote from j sollerman on 10 July 2008, 00:19De tror jag inte men jag kan inte svara helt säkert på de. Du verkar lite mer påläst på de området..
De tror jag inte men jag kan inte svara helt säkert på de. Du verkar lite mer påläst på de området..
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 00:23Fredde vet kanske hur anus smakar, han som är så berest!
Fredde vet kanske hur anus smakar, han som är så berest!
Quote from ellen olsson on 10 July 2008, 00:26Njae, men jag vet att Red Bull smakar rätt äckligt så jag antar helt enkelt att det smakar anus. I vilket fall som helst så smakar det inte bra så då återstår ju bara ett av Kalles alternativ...
Njae, men jag vet att Red Bull smakar rätt äckligt så jag antar helt enkelt att det smakar anus. I vilket fall som helst så smakar det inte bra så då återstår ju bara ett av Kalles alternativ...
Quote from j sollerman on 10 July 2008, 00:28Ja om du inte tycker de smakar bra så blir de ju bara anus kvar.. Men om man bortser från smaken är de väl inte farligt att dricka de? Man har ju hört om sånna som kastat in handuken efter nån redbull.
Ja om du inte tycker de smakar bra så blir de ju bara anus kvar.. Men om man bortser från smaken är de väl inte farligt att dricka de? Man har ju hört om sånna som kastat in handuken efter nån redbull.
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 06:50Michael Hubbner fick vingar av Red Bull!
Däremot är Taurinet omdiskuterat i medicinska kretsar.
Taurin lär inte vara så nyttigt för de inre organen.Michael Hubbner tränade en del också så det var kanske inte bara Red Bullen som satte fart på honom.
Muu
Michael Hubbner fick vingar av Red Bull!
Däremot är Taurinet omdiskuterat i medicinska kretsar.
Taurin lär inte vara så nyttigt för de inre organen.
Michael Hubbner tränade en del också så det var kanske inte bara Red Bullen som satte fart på honom.
Muu
Quote from j sollerman on 10 July 2008, 06:55plockar nog med mig nån sån på turen idag. kan vara gött att ha i dom djupa skogarna i dalarna!
plockar nog med mig nån sån på turen idag. kan vara gött att ha i dom djupa skogarna i dalarna!
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 06:58Vad gör du uppe med tuppen?
Ska du upp och träna som näcken till Finnmarksturen?
Vad gör du uppe med tuppen?
Ska du upp och träna som näcken till Finnmarksturen?
Quote from j sollerman on 10 July 2008, 07:00ska dra på semester här om några minuter!
ska dra på semester här om några minuter!