Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 17:17och tanken med att läsa den är väl att det ska bli bra fräs... ?
och tanken med att läsa den är väl att det ska bli bra fräs... ?
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 17:47Det är reseskilldringarna som är värt att läsa.
Det är reseskilldringarna som är värt att läsa.
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 01:28Va läser man Hustler...jag trodde man tittade på bilderna
Va läser man Hustler...jag trodde man tittade på bilderna
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 01:38Bildreportage....
Bildreportage....
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 21:46andreas, nä de finns hustler att köpa på netto 4,50 kr de är som redbull ungefär :9
andreas, nä de finns hustler att köpa på netto 4,50 kr de är som redbull ungefär :9
Quote from ellen olsson on 15 July 2008, 21:53Det var billiga Hustler! 😉
Det var billiga Hustler! 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 21:55Fredrik och medflera, jag ser att jag är ensam kvinna här ,med er porrnissar 🙂 läget med er alla ?=) Då får du gå på netto och köpa billiga hustler
Fredrik och medflera, jag ser att jag är ensam kvinna här ,med er porrnissar 🙂 läget med er alla ?=) Då får du gå på netto och köpa billiga hustler
Quote from ellen olsson on 15 July 2008, 21:57Jag läser inte Hustler - och jag tittar inte på bilderna i Hustler heller!
Jag handlar däremot rätt ofta på Netto eftersom jag har en Nettobutik mittemot jobbet.
Jag läser inte Hustler - och jag tittar inte på bilderna i Hustler heller!
Jag handlar däremot rätt ofta på Netto eftersom jag har en Nettobutik mittemot jobbet.
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 22:03Fredrik jo men måste kunna skämta lite för de finns de som läser porrtidningar
Fredrik jo men måste kunna skämta lite för de finns de som läser porrtidningar