Quote from Anders Wallerstedt on 11 July 2008, 13:48"Men som 10-11 åring..." var ju ett exempel i länken, och dessa typer av drycker är extra farligt för barn.
"väldigt lite om det som INTE FINNS där i" ?? osäker vad du menar.
"Mjölk är bra efter träning." -> Mjölk är mycket bra efter träning. (t+)
* De
"Men som 10-11 åring..." var ju ett exempel i länken, och dessa typer av drycker är extra farligt för barn.
"väldigt lite om det som INTE FINNS där i" ?? osäker vad du menar.
"Mjölk är bra efter träning." -> Mjölk är mycket bra efter träning. (t+)
* De
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 13:50Jonas, nu ska de ju bli 18 års gräns på energydrycker med,de tycker jag är bra, för jag har sett 4- 13 åringar gå och köpa 4 -5 burkar redbull
Jonas, nu ska de ju bli 18 års gräns på energydrycker med,de tycker jag är bra, för jag har sett 4- 13 åringar gå och köpa 4 -5 burkar redbull
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 15:38såg förresten en studie där dom undersökte i fall Red Bull kunde potentiera drinkar dvs blir man fullare av Red Bull + Vodka än av bara Vodka och svaret var Nej!
såg förresten en studie där dom undersökte i fall Red Bull kunde potentiera drinkar dvs blir man fullare av Red Bull + Vodka än av bara Vodka och svaret var Nej!
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 15:40Va, är det alkoholen man blir full av. Trodde det var jordnötterna.
Va, är det alkoholen man blir full av. Trodde det var jordnötterna.
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 16:13Nej, det är jordnötterna som ger huvudvärk dagen efter!
Nej, det är jordnötterna som ger huvudvärk dagen efter!
Quote from Torbjörn Karlsson on 11 July 2008, 16:24Hur många nötter har du tryckt i dig innan bilden du har som Avatar togs Lotta! 😉
Hur många nötter har du tryckt i dig innan bilden du har som Avatar togs Lotta! 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 16:47Två?
Två?
Quote from Torbjörn Karlsson on 11 July 2008, 16:53Ser ut att vara fler.. 😉
Ser ut att vara fler.. 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 17:58det är väl att ta fram d gamla klassiska uttrycket... lagom är bäst.. och det gäller ju det med mkt..
Finns ju risk med att äta chips, rött kött m.fl m.m o.s.v.. själv är jag fast i Red Bull "träsket" älskar smaken på denna dryck och sätter väl i mig en
det är väl att ta fram d gamla klassiska uttrycket... lagom är bäst.. och det gäller ju det med mkt..
Finns ju risk med att äta chips, rött kött m.fl m.m o.s.v.. själv är jag fast i Red Bull "träsket" älskar smaken på denna dryck och sätter väl i mig en
Quote from Lena O on 11 July 2008, 18:31Jordnötter!! det påminner mig om en Gert Fylking historia 😀
Jordnötter!! det påminner mig om en Gert Fylking historia 😀