Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

David: Jag HAR läst dem, både då det som stod där stod kvar och sen när personen hade stuckit från funbeat och tagit sina ord med sig. Men du missar min poäng - vad spelar det för roll att det kan se ut så där i någon enstaka tråd här och där ibland?

När man hårdkör de två små grå för att hitta en bra formulering, och sedan ändrar någon sitt inlägg som just formuleringen bygger på så blir det väldigt obegripligt för många fler.

Ah David, du stör dig på att du framstår som förvirrad i efterhand alltså. Jamen då förstår jag. Själv har jag inte någon sådan prestige i det jag skriver. Eller i de fall jag har det så editerar jag mitt eget inlägg med en förklarande text till varför de

Men eftersom det finns individer som klagar på att de har svårt att förstå vissa inlägg så vill inte jag att mina inlägg är obegripliga.

David darling. Dina inlägg kommer alltid att vara obegripliga. Puss.

Men du klagar inte.

Nope. Jag editerar mina svar på dina inlägg i efterhand istället om det visar sig att jag missförstått dig. 😉

"utom på singelforumet där den visat sig ha en viktig funktion för artens överlevnad"

Jag som trodde att den arten hade bildat ett forum för att avskaffa sig själva?!?!?!

Sant Christer, men sen bildade vi La Famillia för att kunna fortsätta umgås och editera våre inlägg även efter att vi försökt avfolka singelgruppen en i taget eller två och två... 😉