Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 09:12Hur svårt är det att skriva ett nytt inlägg?
Hur svårt är det att skriva ett nytt inlägg?
Quote from Bengt Askerfelt on 23 November 2010, 10:08Jag har aldrig upplevt att editerande skulle vara ett problem och ställer mig helt frågande till att det efterfrågas regler och tidsbegränsning för denna funktion. Det har hänt att jag skrivit ett inlägg och efter ett par timmar får jag respons på det. Då
Jag har aldrig upplevt att editerande skulle vara ett problem och ställer mig helt frågande till att det efterfrågas regler och tidsbegränsning för denna funktion. Det har hänt att jag skrivit ett inlägg och efter ett par timmar får jag respons på det. Då
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2010, 10:27Men då framstår kommentarerna som komemr efter ditt inlägg som oförståeliga i vissa fall! (Speciellt om man inte skriver att man editerat)
Men då framstår kommentarerna som komemr efter ditt inlägg som oförståeliga i vissa fall! (Speciellt om man inte skriver att man editerat)
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:12Många forum som har redigering av inlägg har ju också en "senast redigerad"-text, så man ser om inlägget ändrat på sig.
Många forum som har redigering av inlägg har ju också en "senast redigerad"-text, så man ser om inlägget ändrat på sig.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:01Dör man av det då Christer? *undrar vänligt*
Dör man av det då Christer? *undrar vänligt*
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2010, 14:07Det är väldigt mycket här i världen som man inte dör av men som ändå inte är särskilt önskvärt eller hur. Om man skulle använda din måttstock skulle bra många förslag sågas 🙂
Det är väldigt mycket här i världen som man inte dör av men som ändå inte är särskilt önskvärt eller hur. Om man skulle använda din måttstock skulle bra många förslag sågas 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:10Okej, jag omformulerar mig - vad är det som är så hemskt störande med det då? *undrar fortfarande vänligt men verkligen*
Okej, jag omformulerar mig - vad är det som är så hemskt störande med det då? *undrar fortfarande vänligt men verkligen*
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:20Om jag går in och redigerar efter att folk kommenterat framstår eventuellt kommentarerna som underliga. De som läser tråden i efterhand förstår inte kommunikationen. Om inte de som kommenterat också går in och redigerar.
Men det orkat man inte så det som
Om jag går in och redigerar efter att folk kommenterat framstår eventuellt kommentarerna som underliga. De som läser tråden i efterhand förstår inte kommunikationen. Om inte de som kommenterat också går in och redigerar.
Men det orkat man inte så det som
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:24*fnissar åt Anders kommentar om singelforumet*
Men faktum kvarstår, iaf från den här horisonten, att det inte känns som ett tillräckligt stort problem för att Olle ska behöva lägga krut på det över huvud taget. Den som blir sur på riktigt över att någon
*fnissar åt Anders kommentar om singelforumet*
Men faktum kvarstår, iaf från den här horisonten, att det inte känns som ett tillräckligt stort problem för att Olle ska behöva lägga krut på det över huvud taget. Den som blir sur på riktigt över att någon
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:30Pröva att läsa ...-trådarna.
Pröva att läsa ...-trådarna.