Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningReebok Easytone
You need to log in to create posts and topics.

fast min kille sa "men hon har ju inte ens snygg rumpa" när han såg reklamen första gången, men smaken är som baken. blir inga sådana skor för min del i alla fall.

nog rätt så bortkastade pengar...de är rätt dyra

... Men MBT-skorna då? Någon som testat dem?

🙂

Jag är inte hundra på att de stärker underbenen så pass att de förbygger stukningar och heller inte rehab/prehab.

Man brukar väl använda en balansbräda för att träna upp musklerna för fötter och underben.

Sanna: Samma sak där.

..jag tycker verkligen inte heller att det är snygga rumpor med i reklamen..platta rumpor på smala tjejer är väl det enda som är..

Ja, får man en sån ändalykt av de däringa skorna tänker då inte jag köpa dem iaf.

😉

Jag har testat dem i butik och tyckte de var bra på ett sätt åtminstone. Väldigt sköna att gå i för ömma hälar, lite som att gå på fluffiga moln eller nåt 😛

Summa summarun är alltså att man lika gärna kan fortsätta ta sig fram i sina vanliga skor eller om man tänker investera i nya så spelar det ingen större roll om det är "vanliga" skor, MBT eller easytone. Låter helt ok ändå!

🙂

Har också köpt sådana. Inte för att jag tror på effekten men bara för att testa. Sjukt sköna att gå i dock och benen känns bra efter en dag i dem.
Beställde mina via
http://www.reebokeasytonesale.com/ vilket blev 490 kronor med frakt för ett par schyssta