Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 15:44fast min kille sa "men hon har ju inte ens snygg rumpa" när han såg reklamen första gången, men smaken är som baken. blir inga sådana skor för min del i alla fall.
fast min kille sa "men hon har ju inte ens snygg rumpa" när han såg reklamen första gången, men smaken är som baken. blir inga sådana skor för min del i alla fall.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 16:00nog rätt så bortkastade pengar...de är rätt dyra
nog rätt så bortkastade pengar...de är rätt dyra
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 16:24... Men MBT-skorna då? Någon som testat dem?
🙂
... Men MBT-skorna då? Någon som testat dem?
🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 16:29Jag är inte hundra på att de stärker underbenen så pass att de förbygger stukningar och heller inte rehab/prehab.
Man brukar väl använda en balansbräda för att träna upp musklerna för fötter och underben.
Jag är inte hundra på att de stärker underbenen så pass att de förbygger stukningar och heller inte rehab/prehab.
Man brukar väl använda en balansbräda för att träna upp musklerna för fötter och underben.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:19Sanna: Samma sak där.
Sanna: Samma sak där.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:36..jag tycker verkligen inte heller att det är snygga rumpor med i reklamen..platta rumpor på smala tjejer är väl det enda som är..
..jag tycker verkligen inte heller att det är snygga rumpor med i reklamen..platta rumpor på smala tjejer är väl det enda som är..
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2010, 18:41Ja, får man en sån ändalykt av de däringa skorna tänker då inte jag köpa dem iaf.
😉
Ja, får man en sån ändalykt av de däringa skorna tänker då inte jag köpa dem iaf.
😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:44Jag har testat dem i butik och tyckte de var bra på ett sätt åtminstone. Väldigt sköna att gå i för ömma hälar, lite som att gå på fluffiga moln eller nåt 😛
Jag har testat dem i butik och tyckte de var bra på ett sätt åtminstone. Väldigt sköna att gå i för ömma hälar, lite som att gå på fluffiga moln eller nåt 😛
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 19:48Summa summarun är alltså att man lika gärna kan fortsätta ta sig fram i sina vanliga skor eller om man tänker investera i nya så spelar det ingen större roll om det är "vanliga" skor, MBT eller easytone. Låter helt ok ändå!
🙂
Summa summarun är alltså att man lika gärna kan fortsätta ta sig fram i sina vanliga skor eller om man tänker investera i nya så spelar det ingen större roll om det är "vanliga" skor, MBT eller easytone. Låter helt ok ändå!
🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 19:56Har också köpt sådana. Inte för att jag tror på effekten men bara för att testa. Sjukt sköna att gå i dock och benen känns bra efter en dag i dem.
Beställde mina via
http://www.reebokeasytonesale.com/ vilket blev 490 kronor med frakt för ett par schyssta
Har också köpt sådana. Inte för att jag tror på effekten men bara för att testa. Sjukt sköna att gå i dock och benen känns bra efter en dag i dem.
Beställde mina via
http://www.reebokeasytonesale.com/ vilket blev 490 kronor med frakt för ett par schyssta