Quote from Guest on 17 November 2009, 12:18Skapar ett par nya trådar till prylar som jag tycker skulle vara bra att ha.
Det första är att jag skulle vilja att det presenterades en länk till varje enskilt inlägg nånstans på inlägget, så att man enkelt kan kopiera den och referera till ett enskilt
Skapar ett par nya trådar till prylar som jag tycker skulle vara bra att ha.
Det första är att jag skulle vilja att det presenterades en länk till varje enskilt inlägg nånstans på inlägget, så att man enkelt kan kopiera den och referera till ett enskilt
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:28samlar du knappar?
samlar du knappar?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:29Va?
Va?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:40Man kan länka till ett visst inlägg men det är lite krångligt. Länken till detta inlägg t ex är
www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=585720#p585746
Man kan länka till ett visst inlägg men det är lite krångligt. Länken till detta inlägg t ex är
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=585720#p585746
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:41Jo, jag inser det. Det jag menar är att man kan lösa krångligheten genom att ha en liten, liten, förgenererad länk nånstans så att man bara kan kopiera den.
Jo, jag inser det. Det jag menar är att man kan lösa krångligheten genom att ha en liten, liten, förgenererad länk nånstans så att man bara kan kopiera den.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:42Sökfunktionen fungerar även här.
Sökfunktionen fungerar även här.
Quote from Mikaela Lexén on 17 November 2009, 12:45>Raymond
Aha, genom att peka på den lilla flaggan nere till vänsteri inlägget så ser jag numret på posten till respektive inlägg, smart.
>Raymond
Aha, genom att peka på den lilla flaggan nere till vänsteri inlägget så ser jag numret på posten till respektive inlägg, smart.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:46Ja, naturligtvis. Men det är nog inte vad jag menar med "enkelt".
Ja, naturligtvis. Men det är nog inte vad jag menar med "enkelt".
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:47Om man petar på flaggikonen så ska du kunna se enskilda inläggs ID.
Lägg till det (som #224466) efter länken till själva tråden, då hamnar du direkt på inlägget.EDIT: fan vad folk ska vara snabba då 🙂
Om man petar på flaggikonen så ska du kunna se enskilda inläggs ID.
Lägg till det (som #224466) efter länken till själva tråden, då hamnar du direkt på inlägget.
EDIT: fan vad folk ska vara snabba då 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:48Jag vet att det *går* att länka till enskilda inlägg. Jag skulle bara vilja göra det lite enklare, om det går utan att för den skull skräpa ner hela gränssnittet.
Jag vet att det *går* att länka till enskilda inlägg. Jag skulle bara vilja göra det lite enklare, om det går utan att för den skull skräpa ner hela gränssnittet.