Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:25Fredrik J: Trevligt att känna ett engagemang från nån här på funbeat för omväxlings skull (t+)
edit: ang detta ämne
Fredrik J: Trevligt att känna ett engagemang från nån här på funbeat för omväxlings skull (t+)
edit: ang detta ämne
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:55Om du saknar engagemang på detta forum så behöver du nog nya glasön Petra!
Om du saknar engagemang på detta forum så behöver du nog nya glasön Petra!
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 15:03Petra - sluta o gå in i varenda tråd och förstör!
Petra - sluta o gå in i varenda tråd och förstör!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:05Fredriks förslag är bra. (t+)
Fredriks förslag är bra. (t+)
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 15:17Om man sen kunde presenterade det refererade inlägget på nåt cool sätt vore det ännu bättre - i stället för en länk kanske som en "tip"?
Om man sen kunde presenterade det refererade inlägget på nåt cool sätt vore det ännu bättre - i stället för en länk kanske som en "tip"?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:25Okej lite flum, men man skulle kunna tänka sig att man refererar till flera andra inlägg. Rent av inlägg i andra trådar.
Då skulle man sen när man söker på en sak, hitta relevanta svar från flera olika trådar. Det hade jag gillat 🙂
Okej lite flum, men man skulle kunna tänka sig att man refererar till flera andra inlägg. Rent av inlägg i andra trådar.
Då skulle man sen när man söker på en sak, hitta relevanta svar från flera olika trådar. Det hade jag gillat 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 16:07Nåt säger mig att nån här är gammal & grinig?
Nåt säger mig att nån här är gammal & grinig?
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 17:22Eftersom jag troligen är gammal i dina ön (är det dåligt att vara gammal?) undrar jag vem är det som är grinig? Och varför var du tvungen att påpeka det i en tråd om "Referens till inlägg"?
Eftersom jag troligen är gammal i dina ön (är det dåligt att vara gammal?) undrar jag vem är det som är grinig? Och varför var du tvungen att påpeka det i en tråd om "Referens till inlägg"?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:24Anders: tanken med att bara ha en enkel länk i alla inlägg som man kan kopiera medger just detta. Du kan gå till de inlägg du vill referera till, kopiera länkarna till dem, och klippa in dem i ditt inlägg, en efter en.
Som andra redan har påpekat går det
Anders: tanken med att bara ha en enkel länk i alla inlägg som man kan kopiera medger just detta. Du kan gå till de inlägg du vill referera till, kopiera länkarna till dem, och klippa in dem i ditt inlägg, en efter en.
Som andra redan har påpekat går det
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 17:25Vissa har precis muckat och är nu ute för att hitta nån att mucka med.
Mocka hade varit ett bättre val.
Vissa har precis muckat och är nu ute för att hitta nån att mucka med.
Mocka hade varit ett bättre val.