Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 14:48Nope!
http://www.youtube.com/watch?v=xos2MnVxe-c&feature=related
Nope!
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2009, 14:53Det var du som började bubbla om det här idag 14:29...
Vad frankenstein har med detta att göra vet jag inte...
Det var du som började bubbla om det här idag 14:29...
Vad frankenstein har med detta att göra vet jag inte...
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 15:07Nope, jag svarade bara på ett inlägg från 1931...
*Självdistans?*
Nope, jag svarade bara på ett inlägg från 1931...
*Självdistans?*
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2009, 15:11Fan vad svårt det var då:
14:29 idag skrev du, "Manne" så här:
"Och vad är det som säger att jag riktade mig till dig Christer?
För att du tog åt dig?"Vad menade du med det? Vet du inte det? Om du nu inte vill prata om det (Världen var helt annorlun
Fan vad svårt det var då:
14:29 idag skrev du, "Manne" så här:
"Och vad är det som säger att jag riktade mig till dig Christer?
För att du tog åt dig?"
Vad menade du med det? Vet du inte det? Om du nu inte vill prata om det (Världen var helt annorlun
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 23:22Som novis på FunBeat så tycker jag "glimten i ögat" känslan försvann lite i och med kommentaren
"Petra - sluta o gå in i varenda tråd och förstör!"
Måste kanske registrera mig på fler grupper för att förstå.
Som novis på FunBeat så tycker jag "glimten i ögat" känslan försvann lite i och med kommentaren
"Petra - sluta o gå in i varenda tråd och förstör!"
Måste kanske registrera mig på fler grupper för att förstå.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:32...
...
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 20:05Tord: Jag förstår heller inte. Men å andra sidan så tycker jag att det är kul att var och en kör sitt race som kan skifta beroende på vem de svarar eller vad som kommenteras.
Tord: Jag förstår heller inte. Men å andra sidan så tycker jag att det är kul att var och en kör sitt race som kan skifta beroende på vem de svarar eller vad som kommenteras.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 12:17Något nytt om att enkelt länka till ankare/enskilda inlägg i forumtrådar? Lite bökigt att mixtra med URL-s i mobilen. Kanske placera en ikon med kedja på under tids-stämpeln?
Något nytt om att enkelt länka till ankare/enskilda inlägg i forumtrådar? Lite bökigt att mixtra med URL-s i mobilen. Kanske placera en ikon med kedja på under tids-stämpeln?